۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۰

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

امروز مردم به اقتدار ایران قوی رای می دهند

امروز مردم به اقتدار ایران قوی رای می دهند

زاهدان_ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: امروز مردم به اقتدار ایران قوی رای می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی با حضور در پای صندوق‌های رأی و انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی، در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و گفت: امروز مردم ولایتمدار این استان برای داشتن ایران قوی پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و به اقتدار جمهوری اسلامی رأی خواهند داد.

وی اضافه کرد: خدا را شکر، به هشتم تیر ماه رسیدیم، به روزی که مردم غیور ایران اسلامی بار دیگر یک انتخاب اصلح خواهند داشت، آنان به اقتدار ایران قوی رأی خواهند داد و با حضور پرشور خود در انتخابات، پشتوانه‌ای قوی برای رئیس جمهور آینده رقم خواهند زد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در جغرافیای سیاسی - اجتماعی استان همه آن چیزی که باید در بحث برگزاری یک انتخاباتی در شأن در تراز نظام انجام می‌شد انجام شده است.

وی تصریح کرد: از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان، آمادگی لجستیکی، فنی و عوامل اجرایی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صددرصدی وجود دارد.

شریفی به بحث سلامت در انتخابات اشاره کرد و افزود: امنیت و مشارکت مردم در انتخابات دغدغه همه مسؤولان است که به امید خدا، مانند دوره‌های قبل، شاهد این امر در سیستان و بلوچستان خواهیم بود که مردم این خطه غیور و پهناور از ایران اسلامی با حضور مسوولانه در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر به ایران قوی به استان آباد و خوش نام رأی خواهند داد.

کد خبر 6150050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha