۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۰

استاندار خراسان رضوی: 

تمام ظرفیت‌ها برای اخذ رأی مردم خراسان رضوی آماده است

تمام ظرفیت‌ها برای اخذ رأی مردم خراسان رضوی آماده است

مشهد- استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیش بینی‌ها حاکی از حضور گسترده مردم در این انتخابات است، گفت: تمام ظرفیت‌ها برای اخذ آرای مردم آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری صبح جمعه در استودیو انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: این انقلاب را مدیون شهدا هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: در این انتخابات باید از شهدا مدد بگیریم و جای خالی شهید رئیسی را احساس می‌کنیم و غمی بر دل‌های همه مردم مخصوصاً خراسانی‌ها حاکم است.

وی با اشاره به اینکه همه تابع امامت و ولایت جامعه هستیم، افزود: با توجه به اینکه این نظام یک نظام مردمی است و ما دشمنانی داریم، هرچه مردم بیشتر مشارکت داشته باشند، ظرفیت‌های معنوی و مادی بیشتر محقق می‌شود.

نظری با خاطر نشان کردن اینکه رئیس‌جمهوری با آرای حداکثری بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد و خدمت کند، افزود: مشارکت حداکثری مردم خاری در چشم دشمنان است.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: پیش بینی‌ها حاکی از حضور گسترده مردم در این انتخابات است؛ لذا از مردم دعوت می‌کنم در همین ساعات اول حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: همه در استان یک بار دیگر حماسه بیافرینیم تا استان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار شود. رأی کار خیر است که به برکت این تلاش خداوند هم برکات خود را نازل خواهد کرد.

نظری با بیان اینکه ما آمادگی صد در صد انجام وظیفه را داریم و همه ظرفیت‌ها برای اخذ آرای مردم آماده است، افزود: اگرچه مدت کوتاه بود و باید در ۵۰ روز کار را خاتمه می‌دادیم، اما این فشردگی وقت به برکات خون شهدا در حداقل زمان، همه امکانات و زمینه‌ها فراهم شد که امروز مردم ما پای صندوق‌های رأی بیایند، آرای خود را به صندوق‌ها بریزند رئیس‌جمهور را معین کنند.

کد خبر 6150068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha