۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹

استاندار فارس رای خود را به صندوق انداخت

استاندار فارس رای خود را به صندوق انداخت

شیراز - استاندار فارس با حضور در شعبه اخذ رای تالار فجر شیراز، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی تالار فجر شیراز، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداخت و به مردم نیز توصیه کرد در ساعات اولیه روز که هوا نیز مطبوع و خنک‌تر است رأی خود را به صندوق بیندازند.

استاندار فارس گفت: در این دوره در استان فارس همانند دیگر استان‌ها شرایط برای حضور نمایندگان کاندیداها به صورت انفرادی یا جمعی در شعب فراهم شده و به رؤسای ستادها نیز از قبل اعلام شده است که می‌توانند خود به همراه نمایندگان خود در شعب حضور یابند.

انتخابات در فارس همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شده و مردم با شور و اشتیاق خاصی در شعب اخذ رأی حضور دارند.

از جمعیت بیش از ۵ میلیون نفری این استان سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۲۱۱ هزار نفر رأی اولی هستند و ۹۴ هزار نفر نیز به عنوان عوامل دست اندر کار، امر برگزاری انتخابات در چهار حوزه اجرایی، نظارتی، بازرسی و تأمین امنیت را در کلیه شعب استان برعهده دارند و سه هزار و ۵۱۹ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار روستایی و شهری در سراسر استان فارس آماده دریافت آرای مردم است.

کلیه افراد ۱۸ ساله یعنی کسانی که متولد روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن هستند می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات امروز شرکت کنند و ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی لازم است.

کد خبر 6150080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha