۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۸

رییس ستاد انتخابات استان قزوین:

تمامی ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی استان قزوین فعال‌ هستند

تمامی ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی استان قزوین فعال‌ هستند

قزوین- رییس ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان قزوین گفت: در حال حاضر تمامی ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی در استان قزوین فعال هستند و تا پایان زمان اخذ رأی به فعالیت خود ادامه خواهند داد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی در نشست خبری ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان قزوین که صبح جمعه در محل ستاد انتخاباتی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: با تلاش فشرده همکارانم طی ۳۵ روز گذشته و تلاش برای آماده‌سازی فضای استان امروز ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان آماده اخذ رأی و همراهی با مردم عزیز هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و متصدیان شعب، موفق شدیم رأس ساعت ۸ صبح تمامی شعب را آماده اخذ رأی نماییم لذا از همان دقیقه ابتدایی تمامی شعب در حال انجام مأموریت خود هستند.

وی مطرح کرد: تمامی شعب اخذ رأی در حال حاضر فعال هستند و در اولین استعلام انجام شده در شعب، همه شعب ما در سراسر استان دارای اولین استعلام فعال هستند و تا کنون مسئله‌ای در اخذ رأی نداشته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: تمامی شعب اخذ رأی به سامانه مرکزی متصل هستند و این روند تا پایان وقت انتخابات ادامه خواهد داشت، همچنین آمادگی‌های لازم در صورت تمدید زمان اخذ رأی انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: متولدین ۸ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند با مراجعه به شعب اخذ رأی و با در دست داشتن کارت شناسایی به فریضه دینی و اجتماعی خود عمل کنند.

کاظمی در خاتمه گفت: مرحلهٔ احراز هویت کاملاً الکترونیکی است اما مراحل اخذ رأی و شمارش آراء دستی خواهد بود و تأکید می‌کنیم تمهیدات لازم در مسیر حراست و صیانت از آراء در استان قزوین انجام گرفته است.

کد خبر 6150090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha