۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تداوم اقتدار کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تداوم اقتدار کشور است

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تداوم اقتدار کشور است و یأس دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی، صبح جمعه در نخستین ساعات رأی‌گیری در شعبه اخذ رأی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری اظهار کرد: حضور گستره مردم در انتخابات علاوه بر تداوم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان انقلاب را نیز ناامید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات میدان دادن به عناصر دشمن و بهانه جویان است، ابراز کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات ادوار گذشته از اهمیت دوچندانی برخوردار بوده و نگاه دنیا به این انتخابات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: حضور در انتخابات پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده و از این رو یک تکلیف دینی برای همه ما به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: امروز فرصت دیگری برای ملت ایران است تا با مشارکت حداکثری خود در این صحنه مهم سیاسی، دشمنان انقلاب را از تعرض به کشور ناامید کنند.

آیت‌الله خاتمی در مورد ویژگی انتخاب اصلح عنوان کرد: رییس جمهور آینده ایران اسلامی باید به گفتمان امامین انقلاب پایبند و در میدان عمل صداقت داشته باشد.

وی فضای تبلیغاتی کشور را آرام و مطلوب دانست و گفت: با توصیه‌ها و تبلیغات انجام شده حجت بر همگان تمام شده است و می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز حماسه دیگری رقم خواهد خورد، یادآور شد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که در صحنه‌های مختلف خالق حماسه هستند و این خلق حماسه را در تشییع شهدای خدمت ثابت کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از تأکیدات مهم رهبر فرزانه انقلاب، اهتمام مردم به انتخاب فردی است که بر ارزش‌های انقلاب و اهداف ملت تمرکز داشته باشد، ابراز کرد: بی‌تردید امروز شاهد خلق حماسه دیگری از سوی ملت ایران در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سیاسی کشور خواهیم بود.

خاتمی تصریح کرد: دشمنان به دنبال القای ناامیدی در مردم برای حضور نیافتن در انتخابات و بی‌تفاوت بودن به این مسئله مهم هستند و مردم باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

کد خبر 6150101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha