۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات و اخذ رأی در لرستان وجود ندارد

مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات و اخذ رأی در لرستان وجود ندارد

خرم‌آباد - رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات و اخذ رأی در این استان وجود ندارد و شاهد مشارکت مطلوب مردم در انتخابات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری با حضور در ستاد انتخابات لرستان در سخنانی، اظهار داشت: امروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران اسلامی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در لرستان نیز پابه‌پای سایر استان‌های کشور، فرایند برگزاری انتخابات آغاز و بدون هیچ مشکلی این روند ادامه دارد، عنوان کرد: در لرستان هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی داریم و قریب به ۲۵ هزار نفر در شعب از مردم اخذ رأی را انجام خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، بیان داشت: این ۲۵ هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، امنیتی، انتظامی و همچنین بازرسین هستند.

یاوری با تأکید بر اینکه ما امروز کارمان را از ساعت شش صبح آغاز کردیم و در خیلی از شعب همکاران ما حضور داشتند، شعبه و دستگاه‌های احراز هویت را آماده کردند، گفت: تقریباً از همان ساعت هشت صبح آمادگی کامل برای اخذ رأی وجود داشت.

وی با تأکید بر اینکه با رصد صورت‌گرفته در مناطق مختلف استان، مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات و اخذ رأی وجود ندارد و مردم با نظم، آرامش و امنیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند، گفت: بر اساس گزارش‌ها و استعلام‌های صورت‌گرفته از طریق سامانه جامع انتخابات، در بیش از دو ساعت از آغاز انتخابات، شاهد مشارکت خیلی خوبی از سوی مردم استان هستیم، امیدواریم این روند مشارکت تا لحظات پایانی انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، افزود: اگر چه انتظار از مردم این است که نصاب بسیار خوبی از خودشان در این انتخابات برجای بگذارند و با مشارکت بالای خود حماسه‌ای دیگر در دفتر زرین حماسه‌های استان خلق کنند.

یاوری، تأکید کرد: از مردم درخواست داریم که از ساعت ابتدایی اخذ رأی، پای صندوق‌ها حضور پیدا کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

کد خبر 6150114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha