۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷

شکوه حضور مردم؛

همه آمدند/صندوق‌های رأی مملو از جمعیت اردبیلی

همه آمدند/صندوق‌های رأی مملو از جمعیت اردبیلی

اردبیل- امروز مردم اردبیل شکوه حضور دوباره را برای اعتلای وطن می‌آفرینند و ما از ساعات اولیه صبح شاهد حضور جمعیت عظیم در پای صندوق‌های رأی در اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که غریب به ۲ ساعت از آغاز فرآیند رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری در کشور می‌گذرد اما مردم اردبیل همانند ۴۶ سال گذشته که انقلاب اسلامی را رها نکردند، موجی در پای صندوق‌های رأی ایجاد کردند که سیل آن تمام خباثت‌های دشمنان و توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد.

در تمام یک‌هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رأی مردم حاضر شده و در کنار آنها رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان برای ثبت این حماسه حضور مشارکتی گسترده دارند.

این حضور گسترده از صدا و سیما، تلویزیون‌های ملی و بین‌المللی پوشش داده می‌شود و هم اکنون بیش از ۲۰۰ خبرنگار در اردبیل و سایر شهرستان‌ها این حضور را مخابره می‌کنند.

در شهرستان‌های استان نیز موج حضور مردم چشمگیر بوده و به نظر می‌رسد در ساعات اولیه رأی‌گیری شاهد حجم گسترده‌ای از مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

علی‌رغم اینکه اردبیل هوای بسیار عالی و گردشگرپذیری را تجربه می‌کند اما مردم اردبیل حضور در تفرجگاه‌ها را به بعد از رأی‌گیری موکول کردند و سرنوشت کشور را به هر تفریح و تفرجی ترجیح می‌دهند.

امام جمعه اردبیل نیز با حضور در مصلای اردبیل و بعد از انداختن رأی خود در صندوق گفت: این حضور گسترده و مشارکت مردم نشان دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در کشور است.

آیت‌الله سید حسن عاملی پوشش خبری این رویداد بزرگ در کشور توسط ۲۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: این حضور خبرنگاران نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران سربلند و روسفید است و هیچ موضوعی برای کتمان و پنهان‌کاری ندارد.

وی با اعلام خشنودی از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: حضور مردم با این حجم گسترده نشان از حساسیت این ملت به تعیین سرنوشت خودشان است چرا که ما قرار است چهار سال سرنوشت خود را به دست فردی بسپاریم که هم می‌تواند مایه سربلندی و سرافرازی ما باشد و هم اسباب خجالت ما را در مجامع ملی و بین‌المللی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر اردبیل، در سایر شهرستان‌ها نیز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم و تمامی شعب تا آخرین نفر حاضر برای اخذ رأی، باز خواهند بود.

کد خبر 6150167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha