۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲

تنهایی تاکید کرد؛ 

پیگیری ویژه پیام‌های سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه

پیگیری ویژه پیام‌های سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه

شهردار منطقه ۸ تهران بر لزوم تسریع در فرآیند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ در سطح معاونت‌های منطقه ۸ تهران و نواحی سه‌گانه با حضور شهردار منطقه، معاونین و مدیران ارشد برگزار شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران با بیان اینکه ارتقا عملکرد سامانه مدیریت شهری ۱۳۷+ و بهبود رتبه سامانه منطقه می‌بایست بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: هم‌افزایی و پیگیری تمامی حوزه‌های اجرایی و ارائه راهکار برای رفع معضلات، مدیریت شهری منطقه را به سمت ارتقا جایگاه این سامانه و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد برد که می‌بایست با دقت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

شهردار منطقه ۸ تهران با استماع گزارش سامانه ۱۳۷+ در خصوص عملکرد حوزه‌های خدمات شهری، شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی، ترافیک و اجتماعی منطقه، رسیدگی به درخواست شهروندان که از طریق سامانه به حوزه‌های مختلف ارجاع داده می‌شود را اولویتی دانست که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و نتیجه‌بخش باشد.

وی همچنین با توجه به گستردگی امور خدمات شهری و نگهداشت شهر در این حوزه، بر هماهنگی نواحی سه‌گانه با معاونت خدمات شهری منطقه در پیگیری موضوعات شهروندان تا حصول نتیجه تاکید کرد.

کد خبر 6150203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha