۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳

نایبی اعلام کرد؛

جذب فعال بیش از ۳ هزار شهروند در طرح نوماند

جذب فعال بیش از ۳ هزار شهروند در طرح نوماند

معاون منطقه ۱۹ تهران از جذب فعال بیش از ۳ هزار شهروند در طرح نوماند طی سه ماه نخست سال توسط آموزشگران اداره مدیریت پسماند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اینکه طی سه ماه نخست سال سه هزار و ۳۱۶ نفر جذب فعال در طرح نوماند انجام شده است اظهار کرد: آموزشگران اداره مدیریت پسماند با حضور در سراهای محلات، مدارس، مساجد، ساختمان‌های نواحی پنجگانه، سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی موفق به آموزش و اطلاع رسانی در بین ۱۳ هزار و ۲۷۰ شهروندان شدند.

وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته ۴ هزار و ۴۴۱ سفارش توسط آموزشگران اداره مدیریت پسماند این حوزه در قالب طرح نوماند در سامانه شهرزاد ثبت و جمع‌آوری پسماند طبق زمانبندی مشخص انجام شده است.

به گفته این مسئول جدیدترین پل ارتباطی برای تکمیل چرخه مدیریت بهینه پسماند و نقش‌آفرینی شهروندان در حفظ محیط‌زیست راه‌اندازی اپلیکیشن جمع‌آوری پسماند خشک از درب منازل، واحدهای تجاری و… «نوماند» نام دارد.

نایبی افزود: شهروندانی که مسئولانه در خانه اقدام به تفکیک پسماند می‌کنند، اما برای تحویل آنها دچار مشکلاتی ازجمله فاصله از غرف پسماند هستند، می‌توانند با نصب این اپلیکیشن در تمامی نقاط شهر به راحتی پسماند خشک خود را تحویل دهند.

کد خبر 6150221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha