۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱

طحان نظیف؛

انتخابات در بیش از ۹۵ کشور جهان در حال برگزاری است

انتخابات در بیش از ۹۵ کشور جهان در حال برگزاری است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با آغاز فرآیند رای گیری انتخابات در همه نقاط کشور و بیش از ۹۵ کشوری که ایرانیان در آن ساکن هستند، در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف پس از انداختن رأی خود در صندوق رأی در جمع خبرنگاران، گفت: امروز برای کشور روز مهم و تعیین کننده‌ای است.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات در کمتر از ۴۰ روز از شهادت رئیس جمهور کشورمان نشان دهنده ثبات اقتدار و استحکام نظام سیاسی جمهوری اسلامی است و نشان دهنده این موضوع است که رأی مردم و خواست و اراده مردم همیشه مهم بوده است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: تمهیدات لازم با دستگاه‌های اجرایی و عوامل اجرایی و وزارت کشور به خوبی انجام شده است و از ساعاتی قبل یعنی ۸ صبح آغاز رأی گیری را در همه نقاط کشور و بیش از ۹۵ کشوری که ایرانیان در آن ساکن هستند، آغاز شده است و با مشکل خاصی مواجه نیستیم و فرایندها به صورت روان در حال انجام است.

طحان نظیف گفت: امیدواریم که با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم. وی اظهار کرد: رقابت‌ها در روزهای گذشته کاملاً جدی بود که امیدواریم با مشارکت مردم یک انتخابات پرشور را داشته باشیم که نتیجه آن سرفرازی ملت ایران باشد و یک حماسه عزتمندانه دیگری برای ملت شریف ایران به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6150243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha