۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

فرماندار بیرجند:

۱۲۵۰ نفر به عنوان دست‌اندرکاران انتخابات در بیرجند فعالیت می‌کنند

۱۲۵۰ نفر به عنوان دست‌اندرکاران انتخابات در بیرجند فعالیت می‌کنند

بیرجند-فرماندار بیرجند گفت: تمام عواملی که در این مرحله همکاری دارند و در فرایند انتخابات از آرای مردم صیانت می‌کنند ۱۲۵۰ نفر هستند.

علی فاضلی‌فرد، فرماندار بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این دوره از انتخابات یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بیرجند ۱۸۸ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که ۱۲۵ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی و ۱۳۶ شعبه ثابت و ۵۲ شعبه سیار هستند.

وی تصریح کرد: تمام عواملی که در این مرحله همکاری دارند و در فرایند انتخابات از آرای مردم صیانت می‌کنند ۱۲۵۰ نفر هستند.

فرماندار بیرجند یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در سطح شهرستان اندیشیده شده است.

فاضلی‌فرد افزود: تمامی شعب شهرستان در اولین ساعت اخذ رأی کار خود را آغاز کرده‌اند و مشکلی تاکنون نداشته‌ایم و انتخابات جریان دارد.

وی ادامه داد: مردم از اولین ساعت اخذ رأی در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده‌اند.

فرماندار بیرجند از مردم تقاضا کرد به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی در اولین ساعات حضور یابند و نگذارند به ساعات پایانی شب تا اذیت شوند و اول صبح که خلوت بوده رأی خود را به صندوق بیاندازند.

فاضلی‌فرد افزود: همچنان که مردم بیرجند استقبال بی نظیری برای قدردانی از خادم خود شهید رئیس جمهور خود در مراسم تشییع ایشان داشتند حماسه انتخابات تکمیل کننده حرکت ارزشمند مردم بوده تا دشمنان قسم خورده این ملت را ناامید کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تماس‌های ۳۲۲۲۴۰۰۱ یا ۴۰۰۲ برای شهروندانی که مشکل دارند و نمی‌توانند در پای صندوق‌های رأی حضور یابند در نظر گرفته شده تا تماس گرفته و مشخصات آنها یادداشت می‌شود و از بعد از ظهر که شعب سیار برای این امر پیش بینی شده برای اخذ رأی از این افراد مراجعه خواهند کرد.

کد خبر 6150245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha