۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳

فرماندار دیر:

مشارکت مردم «دیر» در انتخابات نسبت به دوره قبل ۲ برابر شده است

مشارکت مردم «دیر» در انتخابات نسبت به دوره قبل ۲ برابر شده است

بوشهر- فرماندار دیر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا این لحظه، مشارکت مردم شهرستان دیر در انتخابات، نسبت به دوره قبل حدود ۲ برابر شده است.

یونس بابرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم شهرستان دیر در مقاطع مختلف حماسه‌های بزرگی را رقم زده‌اند و در دوره‌های مختلف مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در پی شهادت شهید جمهور، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصتی برای تجدید میثاق ملت با امام و شهدا و فرصت نمایش قدرت و عظمت ملی جمهوری اسلامی است.

فرماندار دیر بیان کرد: از ۵۰ روز پیش به صورت فشرده شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کردیم و فرآیندها طبق برنامه‌ریزی به وجه مطلوب انجام شد و شرایط برای حضور مردم فراهم است.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا این لحظه، مشارکت مردم شهرستان دیر در انتخابات، نسبت به دوره قبل حدود ۲ برابر شده است و مطمئن هستیم که حماسه دیگری در شهرستان ثبت می‌شود.

باربرز تاکید کرد: انتخابات در ۴۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان دیر برگزار می‌شود که ۲۴ شعبه در بخش مرکزی، ۹ شعبه در بخش بردخون و هشت شعبه در بخش آبدان است.

وی خاطرنشان کرد: در همه شعب به صورت پیوسته شاهد حضور گسترده و پرشور مردم هستیم و امید است شاهد افزایش چشمگیر مشارکت مردم خواهیم بود.

فرماندار دیر ادامه داد: حضور باشکوه مردم موجب خشنودی دوست‌داران ایران اسلامی در داخل و خارج و رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6150272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha