۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

حضور مردم در انتخابات معادلات دشمن را برهم می‌زند

حضور مردم در انتخابات معادلات دشمن را  برهم می‌زند

بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: درک مردم از شرایط و حضور در انتخابات معادلات دشمن را بر هم می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده پیش از ظهر جمعه در مرکز اخذ رأی در بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات یک حماسه پر شور از حضور ملت ایران و پیمان بستن آنها با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا است.

وی افزود: امسال انتخابات از شرایط خاصی برخوردار است و قطعاً مردم ما از شرایط خاص، درک خاص آن شرایط را دارند، در گذشته به خوبی دیدیم که هر زمان صدام کشور را تهدید می‌کرد که اگر امروز در نماز جمعه تهران حضور داشته باشید آنجا را بمباران می‌کنیم همان روز مردم با صلابت بیشتر در نماز جمعه حضور پیدا می‌کردند.

وی ادامه داد: مردم می‌دانستند هر جایی که تهدیدهای دشمن و عدم حضور آنها باعث شادمانی دشمن می‌شود، در آنجا با صلابت و شجاعت حضور پیدا می‌کردند، درک مردم از شرایط معادلات دشمن را در همه دوره‌های زمانی به هم می‌زند.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز نیز به مانند همه تاریخ‌های مهم در کشور شاهد حضور پر شور مردم هستیم، ملت ما به خوبی می‌دانند که حضورشان موجب تقویت امنیت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین اضافه کرد: دشمنان کشور وقتی حضور پرشور مردم در انتخابات را ببینند قطعاً ناامید می‌شوند بر این اساس آرای مردم تضمین بیشتری برای بالا بردن سطح امنیت محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: نکته مثبت دیگر حضور مردم انتخابات اقتدار آفرینی ملت برای ایران عزیز است و این اقتدار راه را برای رسیدن به ایران قوی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هموار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سالاری واقعی در کشور ما در انتخابات رقم می‌خورد، از مردم عزیز ایران و هرمزگان می‌خواهم در ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و این امر مهم را به تأخیر نیاندازند.

کد خبر 6150286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha