۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳

فرماندار ویژه طبس:

۶۴ شعبه اخذ رأی در طبس فعال است

۶۴ شعبه اخذ رأی در طبس فعال است

بیرجند- فرماندار ویژه طبس گفت: در طبس ۶۴ شعبه اخذ رأی سیار و ثابت وجود دارد و از رأس ساعت ۸ تمام شعبه‌های این شهرستان آنلاین شده‌اند و رأی گیری در آنها آغاز شده است.

علی اکبر رحیمی فرماندار طبس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور سریعاً تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در کشور آغاز شد.

وی تصریح کرد: در شرایط عادی روند برگزاری انتخابات باید سه یا چهار ماه طول می‌کشد تا فرایند انجام گیرد ولی در شرایط کنونی همه تلاش و همت کردند تا این فرآیندها به سرعت صورت گیرد و در فرمانداری طبس نیز به صورت ۲۴ ساعته تلاش گردید تا انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان در کمال آرامش و نشاط برگزار شود.

فرماندار ویژه طبس افزود: در طبس ۶۴ شعبه اخذ رأی سیار و ثابت وجود دارد.

رحیمی یادآور شد: از رأس ساعت ۸ تمام شعبه‌های این شهرستان آنلاین شده‌اند و رأی‌گیری در آنها آغاز شده است.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری گفت: در ساعات اولیه شاهد صف‌های مردمی در شعب اخذ رأی بودیم که می‌خواستند جزو اولین نفرها باشند که رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

فرماندار ویژه طبس افزود این باعث افتخار برای ما بوده که همچنین مردمی انقلابی و عزیزی داریم.

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های سیار بعد از اینکه رأی‌گیری را در محل‌های مورد نظر انجام دادند از بعد از ظهر به بعد با تماس افراد در هر کجا که مورد نیاز باشد برای افراد سالمند، بیماران و غیره که توانایی حضور در شعب اخذ رأی را ندارند آمادگی دارند تا صندوق‌ها را برده تا این افراد نیز ا رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند، خاطرنشان کرد: شماره تماس ۳۲۸۲۴۶۹۶ ویژه این امر در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه طبس ادامه داد: این شماره تلفن به تمام نمایندگان فرمانداری و مردم اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 6150357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha