۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹

استاندار اردبیل:

مشارکت بالا تحریم و تهدید دشمن را بی‌اثر می‌کند

مشارکت بالا تحریم و تهدید دشمن را بی‌اثر می‌کند

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این مقطع حساس تهدید و تحریم دشمنان را بی‌اثر خواهد کرد.

سید حامد عاملی در جریان رأی دادن در مسجد شیخ کلخوران اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم استان از اولین ساعات صبح امروز در بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رأی حاضر شده و در مناطق شهری، روستایی و عشایری سعی می‌کنند آرای ارزشمند خود را به صندوق‌ها بریزند.

وی تصریح کرد: رأی بالای مردم در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب رئیس جمهوری مقتدر و با صلابت بسیار تأثیرگذار است و همین آرا می‌تواند آینده ملت ایران و جوانان این کشور را با عزت و اقتدار تمام رقم بزند.

استاندار اردبیل گفت: در سایه انتخاب شایسته مردم رئیس جمهوری معرفی خواهد شد تا کشور را در چهار سال آینده به شایستگی مدیریت کرده و به پیشرفت و توسعه این سرزمین کمک واقعی داشته باشد.

عاملی اربعین شهدای خدمت و یاد و خاطره رئیس جمهور شهید را گرامی داشت و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی منافع و مصالح ملت و نظام را بر منافع خود و دولتش ترجیح می‌داد و سعی می‌کرد با هماهنگی سایر قوا کشور را در مسیر پیشرفت و عزت حرکت دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید بر همین سیاق و روش بتواند با دنیا روابط برقرار کرده و عزت ملت ایران را حفظ کند که تداوم این خدمت‌رسانی مخلصانه و بی‌منت زمینه‌ساز رضایتمندی مردم خواهد شد.

عاملی جایگاه استان اردبیل را در مشارکت بالا یادآور شد و اضافه کرد: استان اردبیل در انتخابات گذشته رتبه ۹ کشور را در بخش مشارکت به دست آورد و در شمالغرب نیز توانست جایگاه اول را از آن خود کند.

وی بیان کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در این دوره از انتخابات نیز مشارکت مردم بالا است و در سه ساعت سپری شده از زمان رأی‌گیری گستردگی حضور مردم و صلابت مشارکت آنها را شاهد هستیم.

عاملی برنده این انتخابات را مردم و بازنده را معاندان و دشمنان برشمرد و یادآور شد: در عرصه بین‌المللی و جهانی به ویژه کشورهایی که با ایران دشمنی و عداوت دارند منتظر انتخابات امروز هستند تا برخی از تصمیم‌گیری‌هایی را که بر روی میز گذاشتند، از فردا برای این ملت اعمال و یا اعلام کنند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر حضور مردم و مشارکت آنها در این انتخابات بیشتر باشد قطعاً تصمیم‌گیری‌ها متفاوت خواهد بود و رژیم صهیونیستی که سعی داشت در منطقه جنگ افروزی کند، منتظر انتخابات ایران است تا به تناسب مشارکت مردم خصومت و دشمنی خود را در جهت و مسیر جدید ادامه دهد.

عاملی گفت: قطعاً آرای بالای مردم پشتوانه مذاکرات و تعامل ایران با دنیا خواهد بود و در سایه این مشارکت می‌توانیم تهدید و تحریم دشمن را بی‌اثر و بی‌نتیجه کنیم.

وی افزود: به پشتوانه رأی مردم رئیس جمهور آینده می‌تواند قدرت چانه‌زنی و مذاکرات را در عرصه‌های جهانی بالا ببرد و انتظار می‌رود در کنار مشارکت حداکثری مردم، رئیس جمهوری اصلح و با ویژگی‌های ارزشی و انقلابی انتخاب کنند تا زمینه برای پیشرفت و توسعه روزافزون نیز فراهم آید.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتخابات امروز قطعاً در آرایش جهانی و منطقه‌ای ایران تأثیرگذار خواهد بود و در سایه این انتخابات جریان مقاومت در فلسطین، عراق، یمن، لبنان و سایر کشورها قدرت و قوت بیشتری پیدا کرده و به تقویت این جریان کمک خواهد شد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: بسیاری از کشورها قدرت خود را ابرقدرت جهانی دارند اما نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت خود را از مردم دارد و مبنا و پشتوانه قدرت نیز همین مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات و سایر عرصه‌ها است که دشمن را دل زده و دوستداران نظام را امیدوار می‌کند.

کد خبر 6150361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha