۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

۱۵ هزار نیرو امنیت انتخابات در استان اصفهان را تأمین می‌کنند

۱۵ هزار نیرو امنیت انتخابات در استان اصفهان را تأمین می‌کنند

اصفهان _ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و ... امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان را تأمین می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر پیش از ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود در شعبه مستقر در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برقراری یک انتخابات باشکوه در سراسر استان اصفهان انجام گرفته و مجموعاً ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی تأمین امنیت انتخابات در ۳ هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی که در این استان پیش بینی شده را برعهده دارند.

وی افزود: مأموران تأمین کننده امنیت با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و انشا الله شاهد یک انتخابات با شکوه و پرشور خواهیم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به نقش مهم مردم در اداره امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در نظام مردم سالاری دینی مردم نقش اصلی و اساسی را در اداره نظام دارند و به همین جهت حضور و مشارکت حد اکثری انان در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و بنابراین از همه مردم عزیز می‌خواهم که با مشارکت پرشور خود در انتخابات در عزت بخشیدن به اقتدار کشور در دنیا سهیم شوند.

کد خبر 6150371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha