۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

حضور گسترده مردم موجب تقویت جایگاه کشور و نظام اسلامی می شود

حضور گسترده مردم موجب تقویت جایگاه کشور و نظام اسلامی می شود

قم-نماینده مردم قم در مجلس گفت: تاثیرگذاری حضور در انتخابات ابعاد متعددی دارد و اولین آن تاثیر جهانی و تقویت جایگاه کشور و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر جمعه پس از ثبت رای خود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاثیرگذاری حضور در انتخابات ابعاد متعددی دارد. اولین آن تاثیر جهانی و تقویت جایگاه کشور و نظام اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دنیا بر انتخابات حساب باز می‌کند و هرچقدر حضور مردم پرشکوه‌تر باشد، عزت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا ارتقا پیدا می‌کند.

حجت الاسلام ذوالنوری ابراز کرد: تاثیر دوم، تاثیر داخلی است. مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خودشان دخالت می‌کنند و اگر از این حق استفاده نکنند، مجبور هستند تا انتخاب را بپذیرند.

وی با بیان اینکه اگر کسی عرق دینی دارد، بنابراین یک تکلیف شرعی است تا در انتخابات شرکت کند، گفت: حضور در انتخابات از حیث میهنی هم یک تکلیف است، چراکه مردم ایران در طول تاریخ بر میهن خود حساسیت داشتند و وطن دوست بوده‌اند.

حجت الاسلام ذوالنوری اذعان کرن: سومین تاثیر شرکت در انتخابات، بهبود وضعیت کشور و حل مشکلات مردم است.

وی افزود: طبیعتاً اگر کسی دلخوری دارد، می‌تواند ۴ کاندیدای حاضر در انتخابات را رتبه بندی کند و هرکدام را به تناسب یک عدد دلخواه نمره بدهد و انتخاب کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عقل مادی و دنیایی و منفعت گرایی اقتضا می‌کند که در عرصه انتخابات ورود کرده و کاندیدای مطلوب خودمان را انتخاب کنیم.

کد خبر 6150450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha