۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می‌زند

مشارکت پرشور مردم در انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می‌زند

ارومیه - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوروزی پیش از ظهر جمعه با حضور در شعب اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر اهمیت حضور گرم و پرشور مردم آذربایجان غربی در این رویداد ملی تاکید کرد و اظهار کرد: با حضور گرم و پرشور مردم خواهیم توانست نتیجه‌ای را که شهیدان جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند، محقق کنیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی ما با انتخاب دولت و رئیس‌جمهور بعدی با رأی بسیار بالا و تأیید بسیار بالایی که نیاز است، این مهم را به انجام خواهد رساند.

نوروزی همچنین به تأکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: حضرت آقا فرموده‌اند که انشاالله مشارکت حداکثری مردم، قدرتی را به رئیس‌جمهور خواهد داد که این حرکت برای دنیا پیامی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از خلق حماسه ملی توسط مردم استان قدردانی کرد و افزود: مردم همواره ثابت کرده‌اند که آگاه و دانا هستند و با بهترین وجه و حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی، این موفقیت را به نفع خود رقم خواهند زد.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخابات، گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در سرنوشت جامعه ما دارند چرا که رسانه امروز جایگاه خود را در بین مردم کاملاً پیدا کرده و با حضور اهالی رسانه است که بسیاری از مردم آگاهی‌های لازم را به دست می‌آورند.

کد خبر 6150474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha