۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵

دبیر ستاد انتخابات اردبیل:

فرآیند انتخابات مطلوب و آرام است

فرآیند انتخابات مطلوب و آرام است

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرآیند برگزاری انتخابات از اولین دقایق صبح امروز تاکنون مطلوب و آرام گزارش شده است.

بهروز زلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ساعت ۶ صبح همکاران ما در قالب ۳۱ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرسی در شعبات مستقر شده تا در کمال آرامش و امنیت کامل به فرآیند برگزاری انتخابات کمک کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌گیری از مناطق مختلف استان انتخابات در حال حاضر با شکوه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در حال برگزاری است و استعلامات و همچنین ثبت کد ملی شرکت‌کنندگان در یک روند مناسب و مطلوب در حال انجام است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نماینده نامزدهای چهاردهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در کنار عوامل اجرایی و نظارتی در پای صندوق‌های رأی حاضر هستند و بر روند برگزاری مناسب، امن و شایسته انتخابات نظارت دارند.

زلالی افزود: یک‌هزار و ۳۷۵ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان اردبیل مهیا شده که ۴۴۷ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند و تا زمان مقرر اعلام شده از مردم اخذ رأی خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به حضور عشایرنشینان شمال استان در ییلاقات سبلان و دامنه‌های بزگوش تلاش بر این است تا گروه‌های سیار و اکیپ‌های اخذ رأی در این مناطق حاضر شده و از عشایر غیرتمند نیز به همراه ساکنان مناطق روستایی دورافتاده اخذ رأی را انجام دهند.

زلالی اضافه کرد: تمامی نقاط استان اعم از شهری، روستایی و عشایری تحت پوشش انتخابات بوده و همکاران ما به صورت آنلاین مسائل و موضوعات را رصد می‌کنند و تمام زیرساخت‌ها نیز در این بستر فراهم شده تا ما بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان اخذ رأی را انجام دهیم.

وی به حضور خبرنگاران در صندوق‌های مختلف و ارائه گزارش‌ها و اخبار امیدبخش به مردم اشاره کرد و ادامه داد: نسبت به دوره گذشته انتخابات مشارکت مردم بالا است و امیدواریم در سایه مشارکت بالا انتخاب اصلح را نیز شاهد باشیم تا کشور ما راه عزتمند خود را ادامه دهد.

زلالی از اهالی استان خواست تا رأی دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند بلکه در همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در یکی از شعبات یک‌هزار و ۳۷۵ گانه استان رأی خود را به صندوق‌های رأی بریزند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم تا پایان رأی‌گیری و به صورت کشوری اعلام نتایج را نیز در کمترین زمان انجام دهیم تا مردم نهمین رئیس جمهور خود را بشناسند.

کد خبر 6150477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha