۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

فرماندار مهاباد:

فرآیند رای گیری بدون هیچ گونه مشکلی در مهاباد انجام می گیرد

فرآیند رای گیری بدون هیچ گونه مشکلی در مهاباد انجام می گیرد

ارومیه - فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: هم اکنون فرآیند رای گیری بدون هیچ گونه مشکلی در شهرستان مهاباد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی ظهر جمعه در بازدید از یکی از شعب اخذ رأی در مهاباد اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، تاکنون مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به انتخابات اسفند گذشته افزایش داشته که امید می‌رود همین روند تا پایان انتخابات ادامه یابد.

وی با بیان اینکه از ساعت هشت صبح و همزمان با شروع فرآیند انتخابات ریاست جمهوری، شهروندان حضوری پر رنگ در شعبات اخذ رأی داشته اند، ادامه داد: هم اکنون تمام صندوق‌های اخذ رأی در مکان‌های مورد نظر مستقر و فرآیند رأی گیری بدون هیچ گونه مشکلی در جریان است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات گفت: مشارکت بالا و انتخاب رئیس جمهور با رأی حداکثری ضمن اقتدار بخشی امکان انتخاب فرد اصلح‌تر نیز فراهم می‌کند.

عباسی با بیان اینکه انتخابات تأثیر مستقیم در سرنوشت همه مردم دارد، افزود: ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه انتخابات و رأی مستقیم مردم انتخاب شده و امروز نیز به دست مردم رئیس جمهور چهار سال آینده کشور انتخاب خواهد شد.

وی بیان کرد: این دوره ۱۴۴ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که در راستای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان و رأی دهندگان، در این دوره سه شعبه انتخاباتی نسبت به انتخابات اسفند سال گذشته اضافه شده است.

عباسی با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در شهرستان مهاباد برعهده دارند، اضافه کرد: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین چهار شعبه ثابت در شهر گوگ تپه، یک شعبه ثبات در شهر خلیفان و همچنین ۱۲ شعبه ثابت در سطح روستاهای توابع و مابقی نیز سیار هستند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است.

کد خبر 6150506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha