۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴

آیت الله شاهچراغی:

انتخاب فرد اصلح بالاترین کمک مردم انقلابی به پیشرفت کشور است

انتخاب فرد اصلح بالاترین کمک مردم انقلابی به پیشرفت کشور است

سمنان- نماینده سابق مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم همواره پای آرمان های نظام ایستاده اند، گفت: انتخاب فرد اصلح بالاترین کمک مردم انقلابی به پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه بعد از حضور در انتخابات و انداختن رأی خود در صندوق بابیان اینکه انتخاب فرد اصلح بالاترین کمک مردم انقلابی به کشور است، ابراز داشت: تنها راه نجات و پیشرفت کشور حضور در انتخابات است.

وی بابیان اینکه مردم ایران در همه دوره‌ها و انتخابات حماسه آفریدند، افزود: امروز نیز مردم استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگ زرین در تاریخ این مرز و بوم اضافه خواهند کرد.

نماینده سابق مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مردم بار دیگر اثبات خواهند کرد که همچنان پای این نظام و انقلاب ایستادند، ابراز داشت: با مشارکت حداکثری می‌توان دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار کرد.

شاهچراغی بابیان اینکه حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک تکلیف همگانی است، تصریح کرد: از مردم انتظار می‌رود نامزدها را به دقت بررسی و به فردی شایسته نشستن بر صندلی چهاردهم را دارد رأی دهند.

وی بابیان اینکه مهمترین وظیفه مردم انقلابی استان سمنان حضور در پای صندوق‌های رأی است، افزود: از شهروندان درخواست داریم هرچه زودتر تصمیم خود را نهایی و در این راه مشارکت کنند.

کد خبر 6150518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha