۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

پورخاقان:

صفوف رای نشان می‌دهد که ملت در صحنه است

صفوف رای نشان می‌دهد که ملت در صحنه است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: صفوف رای نشان می‌دهد که ملت در صحنه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان امروز و پس از آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد جامع ابوذر دار الشهدای تهران در صف طولانی رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت و پس از انتظار در صف، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق با بیان اینکه با حضور ملت در صحنه تا به امروز همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است، گفت: انتظار این مردم از دولتمردان این است که ان‌شاءالله راه شهید رئیسی را ادامه دهند، نگاهشان به داخل کشور باشد و امیدی به خارج نشینان نداشته باشند. انسان‌هایی شجاع باشند. ما دولتی شجاع می‌خواهیم در خط امام، دلبسته به ملت و آرمان شهدا و اینکه به فکر مستضعفین باشد و مشکلات مردم را رفع کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم در چهل و چند سال گذشته هر کجا لازم بوده به میدان آمده‌اند، گفت: مردم ممکن است گاهی اوقات که به خاطر مشکلاتی که دشمنان به ما تحمیل کرده‌اند گلایه‌هایی داشته باشند ولی هیچ وقت با نظام قهر نمی‌کنند و این صفوف رأی نشان می‌دهد که ملت در صحنه هستند و دشمن را بیش از پیش نا امید می‌کنند.

پورخاقان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: مردم بدانند هر رأیی که درون این صندوق‌ها می‌افتد موشکی است بر سر صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار. بنابراین همه ان شاءالله در انتخابات حضور پیدا کنند و به آخر وقت نیاندازند زیرا ازدحام آخر وقت از الان بیشتر خواهد بود.

کد خبر 6150537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha