۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حضور در پای صندوق‌های رأی پشتوانه رئیس‌جمهور آینده است

حضور در پای صندوق‌های رأی پشتوانه رئیس‌جمهور آینده است

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی پشتوانه رئیس‌جمهور آینده است، تأکید کرد: در این راستا به شایسته‌ترین فرد رأی بدهید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به برگزاری جشن غدیر در استان لرستان، اظهار داشت: از عموم مردم، جوانان مؤمن و انقلابی و همه نهادهای دولتی و مردمی، نیروی انتظامی، کارگران شهرداری و… به‌خاطر برگزاری این جشن به‌صورت باشکوه تقدیر و تشکر می‌کنم.

حضور در پای صندوق رأی پشتوانه رئیس‌جمهور آینده است

وی در ادامه با اشاره به هشت تیرماه و برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است، همان‌طور که شرکت در نمازجمعه هم یک عبادت اجتماعی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه انتخابات، مشارکت در سرنوشت خویش است و باید در حضور در پای صندوق‌های رأی، وظیفه خود را انجام دهیم، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به‌واسطه حضور مردم بوده و استمرار آن هم به‌واسطه حضور مردم است.

حجت‌الاسلام شاهرخی، بیان داشت: حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار آفرین، امنیت‌آفرین و پشتوانه‌ای قوی رئیس‌جمهور آینده در تعاملات بین‌المللی و اجرای وظایف او است.

وی، افزود: همه نامزدها را شورای نگهبان تأیید کرده است؛ اما در باب صلاحیت‌ها اینها با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، در پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی تفاوت‌هایی وجود دارد، در گفت‌وگوهای آنها شنیدیم که اینها در نوع اداره کشور در امور داخلی و خارجی با هم تفاوت‌هایی دارند، برای ما وقایع سال ۸۸ وقایع تلخی است، اتفاقات سال ۱۴۰۱، برای ما وقایع تلخی است، این یک راه تشخیص است که چه افرادی، این وقایع تلخ و زشت را حمایت و همراهی کردند.

باید شایسته‌ترین را انتخاب کنیم

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، افزود: در این راستا عقل انسان می‌گوید که باید شایسته‌ترین را انتخاب کرد، مردم آگاه و بصیر هستند و می‌توانند تشخیص بدهند، امیدواریم مشارکت حداکثری که امر و وظیفه اول بوده را به‌خوبی همه انجام دهند، در تشخیص اصلح هم همه دارای اختیار هستند، اما اگر کسی بداند شایسته‌ترین فلان شخص است و به شخص دیگری رأی بدهد، این خیانت به خدا، رسول خدا و مؤمنین است.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین با اشاره به ۱۰ تیر روز صنعت و معدن، گفت: در استان ظرفیت‌های زیادی در این حوزه داریم، برخی از آنها هنوز بالفعل باقی‌مانده‌اند، از همه صنعتگران و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم و انتظار این است که با چاره‌اندیشی و تقویت صنعت و معدن دیو بیکاری در استان کاهش پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به مناسبت مباهله، گفت: این روز، جز روزهای تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: جنایت‌های آمریکا دراین‌رابطه برای نسل جوان و آینده روشنگری و بیان شود.

کد خبر 6150550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha