۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳

امام جمعه جم:

مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح موجب سرافرازی کشور می‌شود

مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح موجب سرافرازی کشور می‌شود

بوشهر- امام جمعه جم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب سرافرازی ملت و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با اشاره به تبیین و تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در عید سعید غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر زمینه‌ساز استمرار حاکمیت اسلامی و تداوم الگوی زیست اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات بیان کرد: مردمی بودن نظام اسلامی و اعتقاد به تأثیر حضور فرد فرد مردم در سرنوشت کشور را از مولای خود آموخته‌ایم.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح موجب سرافرازی ملت و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح تصریح کرد: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد همچنان‌که شهید خدمت، رئیسی عزیز واقعاً اعتقاد داشت و کاملاً محسوس بود که او با دل و جان و اعتقاد کار می‌کند.

محمدی خاطرنشان کرد: هر کس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

وی با بیان اینکه تداوم حاکمیت و سیاست اسلامی که در امامت جلوه‌گر است، استمرار روح اسلام است افزود: کسانی که هنوز موفق نشده اند در انتخابات حضور یابند، هر چه زودتر اقدام به رأی دادن کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور مردم شهرستان بجم سیار خوب بوده است تاکید کرد: از دست اندرکاران انتخابات و جهادگران عرصه تبیین، هیأت اجرایی، نظارت، شورای اداری و تأمین و… تقدیر می‌کنیم.

امام جمعه جم با بیان اینکه رئیس جمهور باید خادم جمهور باشد تصریح کرد: مردمی‌بودن حکومت اسلامی این است که حکومت اسلامی در خدمت مردم است. نمی‌شود از هر حکومتی در دنیا این ادعا را باور کرد که در خدمت مردم خود است.

وی با اشاره به هشدار سید مقاومت و هراس در خیابان‌های قبرس تاکید کرد: قبرس شریک اسرائیل است و اگر پایگاه اسرائیل شود مقاومت را مجبور می‌کند با قبرس به گونه‌ای برخورد کند که انگار بخشی از جنگ است.

محمدی با اشاره به پیام‌های افتتاح دفتر حماس در عراق افزود: ۹ ماه حمله، در عمل، هیچ تأثیری نگذاشته و بر عکس باعث تقویت جایگاه منطقه‌ای حماس شده است.

کد خبر 6150561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha