۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳

مهر گزارش می‌دهد؛

شور سیاسی برای خلق حماسه‌ ملی در اردستان

شور سیاسی برای خلق حماسه‌ ملی در اردستان

اردستان-انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم اردستان در حال برگزاری است‌.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ است، ملت غیور ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود و انتخاب یک رئیس جمهور اصلح برای چهار سال آینده، به پای صندوق رأی می‌روند تا کشور را به دست افراد انقلابی دهند.

بنابر اعلام رسمی وزارت کشور، ساعت هشت صبح آغاز رأی گیری در کل کشور است که از آن زمان تاکنون بسیاری از شهروندان اردستانی به مراکز اخذ رأی مراجعه کرده و آرای خود را در صندوق‌های سفید مزین به پرچم ایران اسلامی انداختند.

شور سیاسی برای خلق حماسه‌ ملی در اردستان

مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح از جمله مواردی است که مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی‌های اخیر خود بر این موضوعات تاکید داشتند بنابراین امید می‌رود تا پایان زمان انتخابات شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم‌.

شور سیاسی برای خلق حماسه‌ ملی در اردستان

شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی که باعث برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شد، انتظارات مردم را از رئیس جمهور بعدی بیشتر کرده و رئیس جمهور منتخب باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

برای سربلندی کشور در انتخابات شرکت کردم

محمد از شهروندان اردستانی در حالی که رأی خود را داده بود و در حال خروج از شعبه اخذ رأی بود، به خبرنگار مهر گفت: برای احترام به خون شهدای انقلاب و سربلندی کشور در انتخابات شرکت کردم چرا که رهبر انقلاب نیز همواره بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید دارند.

شور سیاسی برای خلق حماسه‌ ملی در اردستان

نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی نقش ملت را برای حضور در انتخابات دوچندان می‌کند از این رو به تاکید کارشناسان و صاحب نظران شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف به شمار می‌رود.

حمید از دیگر شهروندان اردستانی که یک فرهنگی بازنشسته است درباره حضورش در انتخابات، به خبرنگار مهر می‌گوید: برای سربلندی کشورمان و نسل آینده باید پای صندوق رأی برویم و یک فرد اصلح را برای ریاست جمهوری کشورمان انتخاب کنیم‌.

شور سیاسی برای خلق حماسه‌ ملی در اردستان

رئیس جمهور منتخب به فکر جوانان باشد

علی از جوانان اردستانی در این‌باره به خبرنگار مهر می‌گوید: در دوران تبلیغات پیگیر اخبار و مناظرات انتخاباتی بودم، باید انتخاب درستی داشته باشیم و کسی را انتخاب کنیم که بتواند وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: من از رئیس جمهور منتخب می‌خواهم به فکر جوانان باشد و بذر امید را در دل این جوانان بکارد تا این افراد از فکر مهاجرت به شهرهای دیگر برای یافتن شغل منصرف شوند.

شور سیاسی برای خلق حماسه‌ ملی در اردستان

شهرستان اردستان همواره نقش پر رنگی در مشارکت در صحنه‌های سیاسی و تأثیرگذار کشور داشته و این بار نیز مردم این دیار شهیدپرور بار دیگر برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام و لبیک به فرمان رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات، پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان خواهند زد.

کد خبر 6150587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha