۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:

هیچ مورد سوء امنیتی در مرزهای شرقی گزارش نشده است

هیچ مورد سوء امنیتی در مرزهای شرقی گزارش نشده است

مشهد- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ مورد سوءامنیتی در مرزهای شرقی کشور نبوده است، گفت: اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در منطقه داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا آذریان ظهر جمعه در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در حماسه بزرگ انتخابات، نیاز به یک مشارکت ملی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم امنیت‌ساز کشور است، افزود: ملت بعد انقلاب ثابت کردند همیشه در میدان حضور دارند و مشارکت گسترده قدرت، قوت و نظام را در جایگاه بسیار بالای نظامی قرار می‌دهد.

وی افزود: اگر افرادی هنوز مردد هستند، به احترام خون شهدا و به احترام و مبارکی این روز و به احترام سربازان شما که در مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه مرزهای شرقی کشور برای شما امنیت ایجاد می‌کنند در انتخابات حضور داشته باشند.

آذریان با اشاره به اینکه امنیت تأثیر بسیاری در کشور دارد، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری اولین نفری بودند که رأی خود را به صندوق انداختند و فرمودند همه شرکت کنند، زمان را به ساعت‌های پایانی روز نرسانید، زودتر رأی خود را در صندوق بیندازید

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان اینکه امروز روز شادی و نشاط مردم بزرگ ایران اسلامی است، عنوان کرد: از روزهای گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق آمادگی خود را با خانواده‌های خود اعلام کردند تا در ساعت‌های اولیه انتخابات پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چندین صندوق سیار انتخابات در مرزهای شرقی کشور وجود دارد، افزود: هم نیروی زمینی ارتش و هم مرزبانان در حال رأی‌دادن هستند و با این حرکت نیز به مردم پیام دادند که در آمدن به پای صندوق‌های رأی اقدام کنند.

آذریان مدیر اجرایی خوبی برای نظام، رفع مشکلات و دفاع از نظام جمهوری در مجامع بین‌المللی را شاخصه‌های رئیس جمهور اصلح دانست و گفت: او باید همانند شهید رئیسی باشد که با شهامت و قدرت در سازمان ملل متحد قرآن و عکس شهید سلیمانی را به دست گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ مورد سو امنیتی در مرزهای شرقی کشور نبود، افزود: زیرا اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در منطقه داشتیم.

کد خبر 6150591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha