۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

امام جمعه عسلویه:

گزینش هوشمندانه در انتخابات آینده کشور را تضمین می‌کند

گزینش هوشمندانه در انتخابات آینده کشور را تضمین می‌کند

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: گزینش هوشمندانه در انتخابات آینده کشور را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: باید مراقب باشیم که زندگی دنیا ما را مغرور نکرده و اسیر وسوسه‌های شیطان نشویم.

وی با بیان فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اصلح فرمودند اصلح کسی است که مبانی انقلاب را قلبی و واقعی باور داشته باشد، مثل شهید رئیسی عزیز شهید خدمت باشد، ایشان با جان و دل به مبانی انقلاب اعتقاد داشت.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند دولت سیزدهم از دولت‌هایی بود که از ظرفیت‌های کشور استفاده می‌کرد، به توان داخلی باور داشت و اگر این دولت ادامه می‌یافت بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می‌شد. مردم معتقد و متدین هم ظرفیت هستند حتی اگر پایبندی کمتری به شرع هم داشته باشند ظرفیت هستند.

وی با تسلیت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت خاطرنشان کرد: صد حیف که شهید رئیسی عزیز را نداریم؛ از ته قلب می گویم چه کسی جای ایشان را پر می‌کند. اخلاص، اعتقاد، ایمان مردم‌داری واقعی خصلت‌های ارزشمندی بودند که در ایشان وجود داشت و شخصیت کم نظیری بود.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر حضور امروز در انتخابات گفت: کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و کسی انتخاب کنیم که رهبر انقلاب خیالشان راحت شود.

وی اضافه کرد: پوتین رئیس جمهور روسیه می‌گفت من شخصاً شهید رئیسی را می‌شناسم و اکنون ایشان را از دست داده ام‌. بدون شک او یک وطن دوست بود و یک دوست متحد و معتبر از دست دادیم.

هاشمی نژاد سالروز شهادت چهارمین شهید محراب شهید صدوقی را گرامی داشت و افزود: شهید صدوقی خصلت‌هایی از جمله بلند همتی، شجاعت و صداقت داشت و با تواضع نسبت به همه بود و سعه صدر در برابر ناملایمات داشت و همراه مردم بود.

امام جمعه عسلویه سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری را گرامی داشت و گفت: در این حمله جنایتکارانه ۲۹۱ مسافر بی گناه به شهادت رسیدند و این از صدها جنایات آمریکا علیه کشور ایران است.

وی ادامه داد: در داخل بعضی می‌گویند چه کار به آمریکا دارید؛ ما کاری با آمریکا نداریم ولی آمریکا جنایت می‌کند، خیانت می‌کند و هزاران نفر از مردم ما از زن و کودک و پیر و جوان را ترور کردند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: امروز متأسفانه برخی هنوز می‌گویند اگر آمریکا کنار ما باشد مشکلات حل می‌شود؛ اینها دارند به ملت خیانت می‌کنند.

کد خبر 6150619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha