۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

وزیر آموزش و پرورش در جمع رأی اولی‌ها:

لزوم استفاده از ظرفیت انتخابات برای ساختن کشور

لزوم استفاده از ظرفیت انتخابات برای ساختن کشور

وزیر آموزش و پرورش گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری است و تجلی اراده مردم برای تحقق وعده‌های انقلاب اسلامی و پیش‌رفتن امور کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز به همراه مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانش‌آموزان رأی اولی در دبیرستان شهید مطهری منطقه ۶ رأی خود را به صندوق انداخت.

صحرایی اظهار کرد: انتخابات، مظهر مردم سالاری است و تجلی اراده مردم برای تحقق وعده‌های انقلاب اسلامی و پیش‌رفتن امور کشور است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: نکته مهم و اساسی این است که از ظرفیت انتخابات برای ساختن آینده کشور استفاده کنیم. اقدامات باید به نحوی باشد که دشمنان را ناراحت و دوستان را شاد کند. اگر کارها سبب خشنودی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان شود، یک کار ارزشمند به حساب می‌آید.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره انتخابات خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری با یک جمله کلیدی فرمودند مشارکت مردمی، عزت و آبروی هر کشوری از جمله کشور ما به حساب می‌آید.

صحرایی با بیان اینکه مردم‌سالاری در چنین سطحی گواه این است که دارای یک الگوی ویژه هستیم؛ گفت: این الگوی ویژه از دین اسلام و آئین ایرانیان برآمده است. الگوی مردم‌سالاری برآمده از انقلاب اسلامی است و انقلاب ما ریشه در طریقت اسلامی دارد.

وزیر آموزش و پرورش با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، اظهار کرد: هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری که انتخاب شود مورد تأیید و احترام ملت ایران است. همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم تا وعده‌هایشان در جهت سیاست‌های کلی نظام محقق شود.

کد خبر 6150625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha