۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:

تاکنون جرم انتخاباتی به دادسرای انقلاب اصفهان اعلام نشده است

تاکنون جرم انتخاباتی به دادسرای انقلاب اصفهان اعلام نشده است

اصفهان - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت:تاکنون جرمی به مجموعه دادسرای عمومی انقلاب اعلام نشده است، امیدواریم انتخابات در اصفهان با کمترین جرم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسویان ظهر جمع در جمع خبرنگاران در حوزه انتخابیه میدان نقش جهان اظهار کرد: امروز روز باشکوهی برای مردم ایران است، حضور پرشور مردم جای تقدیر و تشکر دارد.

وی انتخابات را نماد جمهوریت دانست و ابراز کرد: این انتخابات اتحاد ملی را در بر دارد، اقوام و همه آحاد مردم در کنار هم قرار می‌گیرند و متحد می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه مشارکت مردم، اقتدار ملی در مقابل دشمنان را رقم می‌زند، افزود: از این رو از همه اقشار برای مشارکت در انتخابات دعوت ی کنیم.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی در استان اصفهان نیز گفتک موارد جزئی اعلام شده و ما مطابق قانون در حوزه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ورود کردیم و پیشگیری لازم انجام شده است.

موسویان با بیان اینکه تاکنون جرمی به مجموعه دادسرای عمومی انقلاب اعلام نشده است، اضافه کرد: امیدواریم انتخابات در اصفهان با کمترین جرم برگزار شود.

وی تصریح کرد: بحث امنیت انتخابات که توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در حال انجام است و تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته ایم.

کد خبر 6150631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha