۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹

رییس دفتر شورای نگهبان در هرمزگان:

مردم با حضور در انتخابات از حرم جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند

مردم با حضور در انتخابات از حرم جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند

بندرعباس- رییس دفتر شورای نگهبان در هرمزگان با اشاره به تعبیر شهید سلیمانی در رابطه با حرم بودن جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با حضور در انتخابات از حرم جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله صادقی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات هستیم و وقتی نگاهی گذرا به جمعیت مردم می‌اندازیم متوجه می‌شویم که در این انتخابات نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه حضور مردم بسیار پر شور تر است.

رئیس دفتر شورای نگهبان در هرمزگان در ادامه بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصل انتخابات مشارکت حداکثری مردم است، میزان رأی ملت است پس بعد از این انتخابات پر شور انتخاب فرد اصلح صورت خواهد گرفت و مردم این اصلح را بر کرسی ریاست جمهوری خواهند نشاند.

وی افزود: مردم در امتداد حضور حداکثری خود در تشییع پیکر شهید جمهور در انتخابات حضور پیدا کردند و در چهلمین روز از شهادت شهید آیت الله رئیسی سرنوشت کشور را به خوبی رقم خواهند زد.

صادقی همچنین گفت: امروز دقیقاً همان روزی است که نیروی‌های خادم باید پای کار انقلاب بیایند و برای استحکام شیرازه انقلاب به تعبیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی از حرم جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

وی با اشاره به اهمیت تک تک رأی های مردم تشریح کرد: در کل استان هرمزگان یک هزار ۴۴۹ صندوق اخذ رأی وجود دارد و مردم می‌توانند در نزدیک ترین شعب اخذ رأی، رأی خود را به صندوق بیاندازند.

کد خبر 6150643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha