۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

امام جمعه بردسکن:

مشارکت در انتخابات باعث خشم و ناامیدی دشمنان می شود

مشارکت در انتخابات باعث خشم و ناامیدی دشمنان می شود

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: حضور و مشارکت در انتخابات باعث خشم و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز روزی است که به دست مردم ایران سرنوشت ۴ ساله ایران مشخص می‌شود.

امام جمعه بردسکن افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود در آغاز رأی گیری امروز را روز نشاط و شادی و آزمون سیاسی نام نهادند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید خادم ملت باشد، گفت: پس از انتخاب مردم، رئیس جمهور باید بداند چه رئیس جمهور همه است و باید به همه خدمت کند.

امینی افزود: سیاست اصلی نظام ما اصل نه شرقی و نه غربی است، یعنی سیاست فرهنگ شرق و غرب را نفی کرده است.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه ملت و نظام ما با ظالمین دشمن و با مظلومین یار هستند، بیان کرد: رئیس جمهور باید بداند حتی اگر فردی مسلمان نباشد باید به همه احترام بگذارد و برای مردم فلسطین، غزه و عراق که مظلوم هستند باید دست یاری را به سمت آنان دراز و حمایت کند.

وی با بیان اینکه برای این نظام ۳۰۰ هزار شهید را تقدیم کردیم، گفت: رأس این نظام ولایت فقیه است که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و رأی مردم میزان است و تشریفاتی نیست.

امینی با تشکر از عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان بردسکن افزود: مقبولیت نظام ما به رأی مردم و حضور گسترده در صحنه‌های مختلف است و رئیس جمهوری که به دست مردم ایران انتخاب می‌شود به معنای واقعی همانند شهید رئیسی باید برای مردم کار کند و میان مردم باشد.

کد خبر 6150680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha