۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴

امام جمعه عالی‌شهر:

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات پاسخ محکمی به دشمن می‌دهند

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات پاسخ محکمی به دشمن می‌دهند

بوشهر- امام جمعه عالی‌شهر گفت: امروز ملت ایران با حضور پرشور و کم نظیر خود پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان خود می‌زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در نماز جمعه عالی شهر اظهار کرد: مهمترین ویژگی انسان این است که می‌تواند انتخاب کند و زندگی او با انتخاب پیوندی محکم و ناگسستنی دارد.

وی اضافه کرد: بعضی معیار برای انتخاب را سود و منافع مادی قرار می‌دهند به خاطر دریافت غنیمت مسلمان می‌شوند و برای گرفتن پست و مقام ایمان می‌آورند این افراد اگر جایی منافعشان به خطر افتاد مواضع خود را عوض می‌کنند.

امام جمعه عالی‌شهر بیان کرد: وقتی ما رأی می‌دهیم در حقیقت کسی را برای ریاست بر مردم تأیید می‌کنیم و اگر آن شخص به مردم لطمه‌ای بزند ما مسئول هستیم و در کارهای او شریک هستیم البته اگر هم به مردم منفعت برساند در ثواب کارهای او شریک هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم افراد را بهتر بشناسیم از راه کسانی است که اطراف او گرفته‌اند و او را تأیید می‌کنند، علی علیه السلام می‌فرماید اگر نتوانستید کسی را بشناسید که راه و روش او چگونه خواهد بود نگاه کنید به همراهان و دوستان او اگر آدم‌های خوبی بودند او هم خوب است و اگر آدم‌های بدی بودند او هم بد است.

حمیدی‌نژاد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، تاکید کرد: امروز هر کاری که توانسته‌اند انجام داده‌اند یکی از چیزهایی که جمهوری اسلامی را بر دشمنانش پیروز می‌کند انتخابات است اگر مشارکت ضعیف باشد دشمن شاد می‌شویم.

وی افزود: موضوع دیگری که فرمودند انتخاب اصلح اهمیت دارد، اصلح یعنی کسی که اعتقاد قلبی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد افرادی که کارآمد باشند و توانایی کار داشته باشند شب و روز نشناسند و قلباً معتقد به جمهوری اسلامی باشند اصلح هستند.

امام جمعه عالی‌شهر گفت: بعضی از جریان‌های سیاسی فکر می‌کنند برای پیشرفت باید به این قدرت و آن قدرت آویزان شد و مسیر پیشرفت از آمریکا می‌گذرد، این‌ها نمی‌توانند کاری برای مردم و کشور انجام بدهند چون ظرفیت‌های درون کشور را نمی‌بینند و از آن استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: توصیه مهمی که رهبر معظم به نامزدها کردن این بود که از کسانی که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند استفاده نکنند این نکته خیلی مهم است تجربه هم ثابت کرده کسانی که با انقلاب زاویه دارند نه تنها نمی‌توانند مشکلی را حل کنند بلکه مشکل‌ها را درست می‌کنند در دولت قبل از این افراد استفاده شد دوران رکود و بدبختی مردم شد.

حمیدی‌نژاد افزود: انتخابات امروز خیلی مهم است؛ الان اسرائیلی که آماده حمله به لبنان شده است منتظر نتیجه انتخابات ایران است، هم درصد مشارکت هم شخصی که رأی می‌آورد برای آمریکا و اسرائیل خیلی مهم است.

وی اضافه کرد: نحوه برخورد آنها با ما و دوستان ما را رقم می‌زند، آنها آرزو دارند که دولتی مثل دولت قبل که نهایت همراهی را با آنها داشته سر کار بیاید تا بتواند به ایران اسلامی ضربه بزند اما امروز ملت ایران با حضور پرشور و کم نظیر خود پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان خود می‌زنند و انشاالله با انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و مردمی که در خط رئیسی شهید حرکت می‌کند ضربه نهایی را بر دشمنان خودش وارد خواهد کرد.

کد خبر 6150692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha