۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

امام جمعه پردیسان:

رییس جمهور جدید باید افراد معتقد به نظام را پای کار بیاورد

رییس جمهور جدید باید افراد معتقد به نظام را پای کار بیاورد

قم- امام جمعه پردیسان گفت: توقع رهبری این است کسی که سکاندار ریاست جمهوری شد، کسانی را پای کار بیاورد که اعتقاد به نظام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پردیسان با بیان اینکه رعایت تقوا و انجام کار نیکو بارزترین صفات متقین در خطبه امیرالمؤمنین علیه السلام خطاب به همام است، اظهار کرد: پس از بیان اوصاف متقین از سوی امیرالمؤمنین، همام ناله‌ای کشید و جانش هم با همان از بدنش خارج شد. یعنی بعد از شنیدن این مواعظ، روح همام از بدنش جدا شد.

امام جمعه پردیسان بیان کرد: در مجالس وعظ حواس ما بیشتر به حواشی است. اینکه روایت را چطور خواند، آدرسش چه بود و غیره. اما از متن موعظه غافل می‌شویم. در حالی که صرف شنیدن موعظه اثرگذار است. مراجع تقلید به عنوان استاد تمام می‌نشستند پای شنیدن وعظ شاگردشان، یعنی مطالب گفته می‌شد صرفاً از باب پند گرفتن نه از باب درس.

حجت الاسلام حامدی در خصوص لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ابراز کرد: اگر کسی وطن‌پرست است، باید نسبت به سرنوشت وطنش حساس باشد، ضمن اینکه سیدحسن نصرالله بیان کرد که تمام مظلومان و مستضعفان جهان به اتفاقات این کشور چشم دوخته‌اند، لذا همه آنها که ایران را دوست دارند باید در این انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: توقع رهبری این است که کسی که سکاندار این مسؤولیت مهم شد، کسانی را پای کار بیاورد که اعتقاد به نظام داشته باشند. امیدواریم آنچه که خیر و صلاح است رقم بخورد و دغدغه‌های مردم کم شود.

امام جمعه پردیسان با برشمردن اوصاف شهید رئیسی در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب گفت: رئیس جمهور بعدی با لحاظ ویژگی‌های شهید رئیسی به یاد داشته باشد که چگونه باید باشد و عمل کند. رهبری فرمودند شهید رئیسی در خدمت‌گزاری به کشور نساب تازه‌ای به وجود آورد.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمربکایی اذعان کرد: بزرگترین ناقض حقوق بشر با فهرستی بلندبالا از حرکات تروریستی و جنایتکارانه امروز مدافع حقوق بشر شده و کشورهای مستقل را با این ابزار مورد فشار قرار می‌دهد.

امام جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: این هفته زمان مناسبی است که این جنایت‌ها را به دنیا معرفی کنیم. جنایات غزه را هم به این اضافه کنید. هولناک‌ترین جنایت‌ها ماه‌ها است که به دست این مدافعین حقوق بشر رخ می‌دهد و متأسفانه تمام نهادها و دستگاه‌های بین‌المللی هم از کنار آن رد می‌شوند.

کد خبر 6150704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha