۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:

مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

اهواز - معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مردم خوزستان رای دادن را به ساعات پایانی فرآیند رای‌گیری موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در خوزستان همزمان با سایر استان‌ها بعد از وقوع حادثه تلخ برای رئیس جمهور شهید ایران و همراهان، تمهیدات انتخاباتی با دستور هیأت دولت فراهم شد.

وی گفت: با توجه به وجود ساختار انتخابات مجلس شورای اسلامی (اسفند ماه سال گذشته) در استان، آمادگی خوبی برای برگزاری این انتخابات در خوزستان فراهم بود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: از صبح اول وقت امروز جمعه فرمانداران با همکاری اعضای شعب تعرفه‌ها را تحویل گرفتند که بعد از آن نسبت به توزیع تعرفه‌ها در شعب اقدام شد.

شهاوند با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون مشکلی در فرآیند رأی دادن استان پیش نیامده است، تصریح کرد: در ۷۱ حوزه شهرستانی و بخشی استان و سه هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رأی مردم در حال رأی دادن هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: در تمامی شعب شاهد حضور پرشور مردم هستیم و امید است این رشد حضور مردم تداوم داشته باشد.

وی گفت: روز گذشته با بالگرد صندوق‌های رأی در مناطق سخت گذر و عشایری استان توزیع شد تا مردم این مناطق نیز در این رویداد ملی حضور یابند.

رئیس ستاد انتخاباتی خوزستان ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در این حماسه ملی افزود: تا پیش از اعلام پایان رأی گیری از سوی وزارت کشور، شعب فعال هستند و مردم استان می‌توانند در این رویداد مهم سیاسی کشور مشارکت کنند.

کد خبر 6150705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha