۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

مردم استان بوشهر حضوری باشکوه پای صندوق‌های رای دارند

مردم استان بوشهر حضوری باشکوه پای صندوق‌های رای دارند

بوشهر- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر حضوری باشکوه پای صندوق‌های رای دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر جمعه در بازدید از شعب‌های مختلف رأی گیری در استان بوشهر با تقدیر از مردم بصیر و فهیم استان بوشهر به واسطه حضور حماسی در اولین ساعات شروع رأی گیری در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: طبق قانون، ۱۰ ساعت یعنی از ساعت هشت تا ۱۸ فرصت برای رأی دادن در نظر گرفته شده و توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در بازدیدی که از شعب اخذ رأی در بوشهر، چغادک و بخش آبپخش شهرستان دشتستان داشتیم وضعیت شعب در بخش سرمایشی و تجهیزات برای حضور مردم عزیز در شرایط مناسب است.

وی با اشاره به اینکه مردم عزیز استان بوشهر می‌توانند با استفاده از کارت ملی یا شناسنامه رأی خود را به صندوق بیاندازند، گفت: توصیه ما این است که رأی دهندگان عزیز در صورت امکان با کارت ملی در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

مردم استان بوشهر حضوری باشکوه پای صندوق‌های رای دارند

پورات از حضور خوب رأی اولی‌ها از آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری تاکنون خبر داد و عنوان کرد: امروز شاهد حضور مناسب همه اقشار مختلف جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق رصدهای صورت گرفته مردم در صحنه مشارکت باشکوهی دارند تا به فضل الهی شاهد حماسه‌ای دیگر از سوی مردم ولایتمدار استان بوشهر باشیم.

کد خبر 6150709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha