۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷

امام جمعه بیله سوار:

رئیس جمهور منتخب برای رشد و تعالی کشور برنامه داشته باشد

رئیس جمهور منتخب برای رشد و تعالی کشور برنامه داشته باشد

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: رئیس جمهور منتخب باید در راستای رشد و تعالی کشور و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله سوار با توصیه یه تقوای الهی از تمام عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهور در کشور و استان و شهرستان و شورای نگهبان به ویژه صدا و سیمای ملی و مرکز استان در بحث انتخابات بصیرت افزایی و مناظره‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کاندیدها و طرفداران آنها باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند، خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات هرچه باشد برای ما محترم است و باید رقابت قبل از انتخابات را به رفاقت بعد از انتخابات تبدیل کنیم.

امام جمعه بیله سوار با تبریک پیشاپیش رئیس جمهور منتخب خواستار توجه و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب برای رشد و تعالی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و کشور شد و گفت: رئیس جمهور آینده ایران باید از فرصت‌های بی نظیر کشور در حوزه کشاورزی و صنعتی و مناطق آزاد نهایت استفاده را به نفع مردم داشته باشد.

عزیزی ایران قوی را مستحق بیشترین تلاش و خدمات از ناحیه دولت و رئیس جمهور منتخب دانست و بیان کرد: مکتب شهید جمهور بهترین و عالی‌ترین الگو برای مدیریت کشور و شکوفا کردن استعدادهای کشور و استفاده از فرصت و ظرفیت‌ها است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز برنامه ریزی جهاد کشاورزی و اداره غله و تعاون‌ها را در خرید محصولات کشاورزی یادآور شد و بیان کرد: ضروری است تا در اولین فرصت و سریع‌ترین زمان ممکن قیمت و بهای محصولات خریداری شده پرداخت شوند.

عزیزی در ادامه از مسئولان خواست؛ در روند تسریع و راه اندازی منطقه آزاد بیله سوار مغان عنایت لازم را داشته باشند و فرصت‌های به وجود آمده را بهینه سازی کنند.

کد خبر 6150733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha