۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲

مسوول بسیج رسانه گیلان مطرح کرد؛

حضور خستگی ناپذیر خبرنگاران پای صندوق‌های رای

حضور خستگی ناپذیر خبرنگاران پای صندوق‌های رای

رشت- مسوول بسیج رسانه گیلان با اشاره به حضور خستگی ناپذیر خبرنگاران پای صندوق‌های رای گفت: انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری از مؤلفه‌های مهم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فرایند رأی گیری با حضور پرشور خبرنگاران گیلانی اظهار کرد: از نخستین لحظات شروع فرایند رأی گیری اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان خبری با حضور در مراکز شعب رأی حماسه حضورِ گیلانیان را ثبت کردند.

وی با تاکید بر نقش مؤثر اصحاب رسانه در ثبت شکوه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه علاوه بر مبنای رسالت حرفه‌ای خبری خود، در حال ثبت حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با قدردانی از حضور خستگی ناپذیر خبرنگاران، اصحاب رسانه و عکاسان در میدان بزرگ انتخابات افزود: اصحاب رسانه با حضور در شعب انتخابات سراسر استان به روایت حضور مردم می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری از مؤلفه‌های مهم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است، بیان کرد: خلق حماسه حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در امتداد شکوه حضور مردم در تشییع شهدای خدمت است و اصحاب رسانه در ثبت این حماسه بزرگ نقش آفرینند.

پارسا با بیان اینکه خبرنگاران بیش از ۱۳ خبرگزاری فعال گیلان در حال پوشش لحظه به لحظه خبرهای انتخابات هستند، گفت: خبرنگاران کانون‌های ۱۶ گانه بسیج رسانه با حضور در شعب انتخابات سراسر استان شکوه حضور مردم را ثبت می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه گیلان افزود: حدود ۴۰۰ خبرنگار گیلانی در شعب مختلف استان پوشش رسانه‌ای فرایند انتخابات ریاست جمهوری در گیلان را بر عهده دارند.

حضور خستگی ناپذیر خبرنگاران پای صندوق‌های رای

کد خبر 6150748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha