۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

فرماندار آران و بیدگل:

۱۴۰۰نفر دربرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آران وبیدگل حضور دارند

۱۴۰۰نفر دربرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آران وبیدگل حضور دارند

کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: یک هزار و ۴۰۰ نفر در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگل حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر رضایی بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از برخی شعب اخذ رأی در سطح شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگل با تمهیداتی که اندیشیده شده است به بهترین شکل ممکن در سطح شهرستان آران و بیدگل در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات در ۹۰ شعبه اخذ رأی انجام می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد ۷۶ شعبه از بخش مرکزی آران و بیدگل و ۱۶ شعبه در بخش کویرات هستند.

فرماندار آران و بیدگل ضمن اشاره به اینکه مشارکت مردم این شهرستان تا به این لحظه حماسی و شکوهمند بوده است، تصریح کرد: البته با توجه به پیش بینی‌ها و اینکه انتظار داریم در ساعات بعد از ظهر شاهد حضور بیشتر مردم باشیم انشاالله شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم که حضور خود در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: زمان پایان رأی گیری رأس ساعت ۱۸ است که در صورت تمدید به اطلاع عموم می‌رسد.

رضایی همچنین از مشارکت و کمک همشهریان آران و بیدگلی در برگزاری شایسته این انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر برای برگزاری مطلوب انتخابات چهاردهم حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این افراد از اقشار مختلف مردم هستند، گفت: عوامل اجرایی و ناظر این دوره از انتخابات همگی آموزش‌های لازم را دیده اند.

کد خبر 6150753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha