۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان مطرح کرد؛

مشارکت خوب گیلانی‌ها در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری

مشارکت خوب گیلانی‌ها در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری

رشت- سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به مشارکت خوب گیلانی‌ها در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری گفت: املشی ها بیشترین حضور را در انتخابات داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شفیعی ثابت عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان، اظهار کرد: فرایند انتخابات در ۱۷ فرمانداری و ۲۹ بخشداری گیلان که از ۵ بامداد آغاز شده با سلامت و امنیت ادامه دارد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به آغاز فرایند رأی گیری از ساعت ۸ صبح در ۲۶۸۸ صندوق در این استان بیان کرد: مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان خوب گزارش شده است.

به گفته شفیعی ثابت، برابر بررسی‌ها در املش، سیاهکل، رودسر و رودبار به ترتیب بیشترین مشارکت را شاهد هستیم، تا این لحظه ۹ درصد با شناسنامه و ۹۱ درصد رأی دهندگان با کارت ملی رأی داده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد بانوان و ۶۰ درصد آقایان گیلانی در انتخابات مشارکت کردند، افزود: بیشترین بازه سنی رأی دهندگان تا این لحظه ۵۵ تا ۶۰ سال بوده است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان به بیان اینکه مردم اخبار و اطلاعیه‌ها را از صدا و سیما و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند، گفت: صبح امروز شایعاتی مبنی بر اینکه شمارش آرا در برخی نقاط کشور آغاز شده در حالی که در هیچ کشوری پایان رأی گیری اتفاق نیفتاده است.

کد خبر 6150758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 0
      جدی میفرمای