۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰

امام جمعه بهاباد:

مردم در انتخاب رییس جمهور شاخصه‌های رهبری را مدنظر قرار دهند

مردم در انتخاب رییس جمهور شاخصه‌های رهبری را مدنظر قرار دهند

یزد- امام جمعه بهاباد گفت: مردم به شاخصه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری توجه و شخص اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار کرد: شهید بهشتی یک مرد استثنایی و به تعبیر امام خمینی (ره) یک امت بود.

وی بیان کرد: دشمن، شهید بهشتی و شهید مطهری را از ما گرفت و علیه جان مقام معظم رهبری سوءقصد شد؛ اما خداوند این عزیز را برای ما نگه داشت؛ آنها حساب می‌کردند اگر بهشتی و مطهری را بگیرند به نظام آسیب وارد می‌شود، ما قبول داریم آسیب و ضربه زدند اما باید گفت نفع این حوادث برای انقلاب بیشتر از ضرر آن بود و این خون‌ها به جامعه تزریق شد و انسان‌ها بیدار شدند و چهره منافقین رو شد و آنها رسوا شدند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی بینش سیاسی عمیق و دقیقی داشت و در کارها بسیار منظم بود، گفت: شهید بهشتی گوهر گرانقدری بود که دشمنان چشم دیدن او را نداشتند و با وحشیانه‌ترین روش، این شهید را از ما گرفتند؛ چراکه آن شهید بزرگوار به تنهایی یک امت بود و در یک جمله، شهید بهشتی خلاصه انقلاب بود.

ابراهیمی بشکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن دعوت از مردم ولایتمدار بهاباد برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: حضور گستره مردم در انتخابات علاوه بر تداوم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان انقلاب را نیز ناامید خواهد کرد.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه حضور در انتخابات پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده و از این رو یک تکلیف دینی برای همه ما به شمار می‌رود، افزود: رییس جمهور آینده ایران اسلامی باید به گفتمان امامین انقلاب پای‌بند و در میدان عمل صداقت داشته باشد.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره شاخصه های کاندیدای اصلح عنوان کرد: مردم ایران ولایت‌مدار هستند و در همه عرصه‌ها بر اساس شاخص‌های رهبری حرکت می‌کنند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه هر کدام از کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند، خصوصیات و سوابق خوبی دارند، یادآور شد: مردم به شاخصه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری توجه و شخص اصلح را انتخاب کنند.

کد خبر 6150768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha