۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاهیان شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

کرمانشاهیان شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رای گفت: کرمانشاهیان شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی ظهر جمعه با حضور در مسجد جامع کرمانشاه و شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند آماده‌سازی زیر ساخت‌های و اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان کرمانشاه با موفقیت و بدون مشکل دنبال شده و هم اکنون تمامی شعب اخذ رأی برای رأی گیری و حضور مردم فعال و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با یک همت جهادی طی ۴۰ روز انجام پذیرفت هم اکنون یک هزار ۶۳۶ شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه در حال رأی گیری هستند.

استاندار کرمانشاه با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید ایران آیت الله رئیسی، خاطر نشان کرد: شهید رئیسی یک رئیس جمهور صادق و خدمت گذار مردم بود که در جهت خدمتگزاری به مردم حرکت کرد و امید است با انتخاب مردم رئیس جمهور آینده فردی با حفظ شاخص‌های انقلاب ادامه دهنده این مسیر باشد و رشد و ترقی کشور را رقم بزند.

صحرایی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی از الزامات و تکلیف شرعی مردم ایران است، تاکید کرد: بنا به تجربه و به دلیل مراجعه رأی دهندگان در ساعات پایانی رأی گیری از کرمانشاهیان تقاضا می‌شود حضور خود در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 6150769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha