۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲

آیت الله فاضل لنکرانی:

حضور باشکوه ملت در پای صندوق های رای دشمن شکن است

حضور باشکوه ملت در پای صندوق های رای دشمن شکن است

قم- رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای را دشمن شکن و سبب ناامیدی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که میدان انتخابات را برای انتخاب سرنوشت کشور و انقلاب برای ما فراهم کرده است.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه مردم حضور موثر و باشکوهی در انتخابات دارند، ابراز کرد: شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی مصیبت بزرگی برای ملت بود اما در این مدت چهل روزه مسوولان وزارت کشور و شورای نگهبان تلاش خود را به نحو احسن انجام دادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: دعا می‌کنیم که حضور مردم پای صندوق‌های رای باشکوه و دشمن شکن باشد و دشمن از همیشه ناامید تر باشد و انقلاب اسلامی بیش از پیش تثبیت پیدا کند.

آیت الله فاضل لنکرانی اذعان کرد: ما دعا می‌کنیم که رئیس جمهوری انتخاب شود که مبانی اصلی انقلاب اسلامی، دین و خدمت به مردم سرلوحه وی قرار داشته باشد و سیاست‌های کلی امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و قانون اساسی را دنبال کند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: رییس جمهوری که انتخاب می‌شود تنها متعلق به یک گروه خاص نیست و همه باید بعد از انتخابات، زمانی که شورای نگهبان تایید کرد و انتخابات تمام شد، تمکین کنند چراکه مردم تصمیم گیرنده هستند.

کد خبر 6150779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha