۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

انجام وظیفه سیاسی مردم در انتخابات دشمن را سرجای خود می‌نشاند

انجام وظیفه سیاسی مردم در انتخابات دشمن را سرجای خود می‌نشاند

قزوین- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: انتخابات روز مأیوس کردن دشمنان از طمع به کشور است و اگر ما در این میان به وظیفه سیاسی خود به نحو احسن عمل کنیم دشمنان سرجای خود می‌نشینند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین، در جمع خبرنگاران گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در مدیریت و سرنوشت کشور وظیفه هر شخص است؛ شرکت در انتخابات برای کسانی که مسلمان نیستند نیز یک وظیفه و واجب ملی است که هم‌اکنون شاهد حضور پرشور مردم در انجام این فریضه الهی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: همه ما می‌دانیم دوستان ما در جای جای این دنیا چشم به کشور ما دوخته‌اند البته چشم دشمنان نیز به کشور ما است و هر رأی می‌تواند دشمن را مأیوس و دوستان را خوشحال کند.

وی ادامه داد: امروز همان روزی است که قرآن در خصوص آن پس از انتخاب شدن امیرالمؤمنین (ع) به‌عنوان جانشین پیامبر (ص) می‌فرماید دشمنان از آسیب زدن به دین شما مأیوس شدند.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر اینکه امیدواریم، احزاب، گروه‌ها و فعالان سیاسی‌کاری کرده باشند که نتیجه و ثمره فعالیت‌هایشان شور و نشاط اجتماعی باشد، افزود: انتخابات روز مأیوس کردن دشمنان از طمع به کشور است و اگر ما در این میان به وظیفه سیاسی، اجتماعی و انتخاباتی خود به نحو احسن عمل کنیم دشمنان سرجای خود می‌نشینند.

آیت‌الله عابدینی در پایان گفت: امروز دشمنان منتظرند و طمع کرده‌اند تا اگر حضور مردم کمرنگ باشد، دسیسه‌ها و توطئه‌ها را بیشتر کنند بنابراین حضور مردم ارزشمند، مهم و اثرگذار است حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی اضافه می‌کند.

کد خبر 6150780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha