۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

دادستان استان سمنان:

رصد فضای انتخابات پس از اعلام نتیجه/ اقدام مغایر قانون ممنوع است

رصد فضای انتخابات پس از اعلام نتیجه/ اقدام مغایر قانون ممنوع است

سمنان- دادستان استان سمنان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های انتخاباتی بعد از اعلام نتیجه رصد می‌شود، گفت: انجام هر گونه اقدام مغایر قانون از سوی نامزدها و حامیان در استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی گلی ظهر آدینه پس از انداختن رأی خود در صندوق بابیان اینکه فضای انتخاباتی پس از اعلام نتیجه نیز در استان پیگیری می‌شود، گفت: هدف از این اقدام کمک به برگزاری انتخابات سالم و ایمن در استان سمنان است.

وی بابیان اینکه تحرکات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی نظارت می‌شود، افزود: خوشبختانه تا این لحظه مورد مشکوک مشاهده نشده و انتخابات کاملاً سلامت در حال برگزاری است.

دادستان استان سمنان با بیان اینکه با تخلفات احتمالی انتخاباتی در استان به طور جد برخورد می‌شود، ابراز داشت: انجام هر گونه اقدام مغایر قانون از سوی نامزدها و حامیان آن‌ها ممنوع است.

گلی بابیان اینکه تا این لحظه تخلف انتخاباتی نیز ثبت نشده است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان سمنان همواره در این موارد بر مدار قانون حرکت کردند.

وی افزود: تحولات انتخاباتی روز قبل، امروز و فردا کاملاً در استان پیگیری شدند تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم از سوی حامیان نامزدها، ستادهای تبلیغاتی و شهروندان باشیم.

کد خبر 6150791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha