۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

امام جمعه آرادان:

ایران ملتی همیشه در صحنه دارد/ اهمیت مشارکت در انتخابات

ایران ملتی همیشه در صحنه دارد/ اهمیت مشارکت در انتخابات

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه ایران همواره ملتی حاضر در صحنه دارد، گفت: آمار مشارکت انتخابات در کشورمان حتی از بسیاری کشورهای مدعی دموکراسی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در آئین عید غدیر، تاکید کرد: موکب ها و جشن‌های کیلومتری نشان از ارادت مردم به اهل بیت (ع) می‌دهد.

وی با اشاره به ششم تیرماه سالروز سو قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: یکی از جنایت‌های منافقان و گروهک فرقان از مزدوران آمریکا این حادثه بزرگ را در مسجد ابوذر تهران رقم زدند اما نتوانستند ایشان را به شهادت برسانند تا امروز رهبری نظام اسلامی را بعد از امام (ره) در دست بگیرند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امروز روز حماسه ساز ایران اسلامی است، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسئله حضور و مشارکت بالا تاکید کردند و این باید مد نظر ما قرار داشته باشد.

شریفی نیا با بیان اینکه مشارکت بالا یکی از مسائل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و حتی از تعبیر عدم تنبلی یاد کردند، گفت: برای مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح باید سبقت گرفت و تعجیل کرد.

وی با بیان اینکه ایشان با بزرگواری فرمودند حتی کسانی که بنده را قبول ندارند در انتخابات حضور پیدا کنند، افزود: به خطر کشور و آب و خاک و امنیت باید پای صندوق‌های رأی حضور یافت.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه حضور مردم استقلال آب و خاک را تضمین می‌کند، گفت: مردم کشور ما همیشه نشان داده که در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند و در بسیاری دوره‌ها آمار مشارکت کشورمان از بسیاری کشورهایی که خودشان را مهد دموکراسی می‌دانند بالاتر بوده است.

کد خبر 6150805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha