۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج):

مردم ادامه مطالبات خود را در دولت چهاردهم پیگیری می‌کنند

مردم ادامه مطالبات خود را در دولت چهاردهم پیگیری می‌کنند

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: مردم هرکسی که انتخاب اکثریت باشد را به‌عنوان رییس جمهور می‌پذیرند و مطالبات خود را از دولت چهاردهم پیگیری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان قزوین اظهار کرد: فرصت‌های بروز نقش‌آفرینی مردم امروز مهیا شده است و پس از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عزیز، مشکل اداره کشور نداریم و برنامه‌ها در فرصت قانونی انتخابات در حال برگزاری است.

وی افزود: مردم با عمل به نقش در انتخابات و با حضور گسترده خود در هر نقطه‌ای که لازم بوده از جمله در یوم‌الله ۲۲ بهمن و تشیع جنازه خادمین خود نشان می‌دهند که در جمهوری اسلامی از اقتدار درونی برخوردارند. مردم تمام کننده و تضمین کننده اقتدار کشور هستند و پایگاه‌های دشمن را تضعیف خواهند کرد.

رفیعی آتانی بیان کرد: این اقتدار در صحنه دنیا و بین‌الملل نیز حائز اهمیت است. انتخابات آمریکا در پیش رو است و شما می‌بینید که در هیچ کجایی دنیا به مردم تشویق به انتخابات را ندارند و این تفاوت مردم ایران با بقیه است.

این مسؤول با بیان اینکه، مردم از سالیان گذشته تا کنون نشان داده‌اند نقش سازنده‌ای در امور کشور دارند و با حضور حداکثری خود در کارزارهای انتخاباتی امید و نشاط را به جامعه تزریق می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به مصرف تعرفه‌های اخذ رأی و افزایش مشارکت مردم در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: دست‌بوس آن‌ها که پای صندوق رأی آمدند هستند و آن‌هایی که مردد به حضور در انتخابات هستند را دعوت به مشارکت می‌کنیم تا با یاری یکدیگر بار دیگر یک حماسه سیاسی ایجاد کرده و امید دشمنان را ناامید نمایند.

وی با اشاره به نقش بسیج و سپاه در برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و برقراری امنیت عنوان کرد: نقش سپاه و بسیج در این زمینه بسیار مهم و پررنگ است، علاوه بر صیانت و امنیت در ایام منتهی به انتخابات در حوزه تبیین، سپاه و بسیج در میان مردم ظرفیت خود را پای‌کار آورده‌اند تا اهمیت انتخابات را نشان دهند. از روز شهادت آیت‌الله رئیسی تا کنون این استمرار حماسه و مشارکت حداکثری در جامعه توسط مردم وجود دارد و این حضور مردم مختص به انتخابات نیست.

رفیعی آتانی در خاتمه گفت: در حال حاضر لازم است مردم گلایه‌ها و انتقادها را فراموش کنند و به یاد آورید هر نامزد انتخاباتی که امروز رأی اعتماد از مردم و حکم تنفیذش را از مقام معظم رهبری دریافت کند مورد تأیید مردم است و پس از آغاز به کار دولت شروع به مطالبات خواهیم کرد.

کد خبر 6150822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha