۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰

امام جمعه ارومیه:

رقابت ها بعد از مشخص شدن رییس جمهور به رفاقت تبدیل شود

رقابت ها بعد از مشخص شدن رییس جمهور به رفاقت تبدیل شود

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کاندیداها توجه کنند بعد از مشخص شدن رییس جمهور باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه، اظهار کرد: کاندیداها توجه کنند بعد از مشخص شدن رئیس جمهور باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود و با همکاری همدیگر برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران دوباره حماسه سازی خواهند کرد، تصریح کرد: اگر مشارکت پرشور باشد اقتدار و قدرت کسب خواهیم کرد لذا باید با بهترین انتخاب که از مشاهده مناظرات، مدیریت قبلی افراد کسب می‌کنیم در پیشرفت کشور و امنیت ملی سهیم باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همه کاندیداها اعلام کرده‌اند که خط رهبری را قبول دارند لذا نباید از خط رهبری خارج شوند و از راهبرد دین و شریعت و احکام دین تبعیت کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به برخی مطالبات مردم از مدیریت شهری افزود: مردم از مسئولان و مدیریت شهر ارومیه در مورد ترافیک و وضعیت بد آسفالت معابر مطالبه دارند نیاز است مسئولان در این خصوص هرچه در توان دارند بابرنامه ریزی برای رفع مطالبات مردم و شهروندان تلاش کنند.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۵ ذی الحجه به نام روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهارکرد: در دین اسلام خانواده نهاد و اجتماع مهم است و دشمن در تلاش است با هر نقشه‌ای این نهاد را تخریب کند و از بین ببرد بنابراین باید با تمام توان از نهاد خانواده مراقبت کنیم.

کد خبر 6150829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha