۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳

امام جمعه ساوه:

انتخابات مصونیت بخش امنیت کشور است

انتخابات مصونیت بخش امنیت کشور است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: انتخابات همانند یک حصار، مصونیت بخش امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به مسئله بسیار مهم و حساس انتخابات گفت: ما در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار گرفته‌ایم برای عبور از این گردنه صعب العبور نیاز به حضور حداکثری مردم و حرکت عالمانه و آگاهانه و هوشیارانه است و چنانچه اندکی غفلت و یا اقدامی ناآگاهانه داشته باشیم آینده بسیار ناخوشایندی برای خود رقم زده و دشمنان اسلام را خوشحال کرده‌ایم.

امام جمعه ساوه افزود: رصد، تحلیل و بررسی رسانه‌های استکباری و پیاده نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنان در رسانه‌های داخلی حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم دارد.

حجت الاسلام رحیمی، القای دروغین مهندسی انتخابات و مشخص بودن منتخب حاکمیت و بی اثر برشمردن رأی مردم، تحریف دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران به قهر مردم از نظام، تسری ناکارآمدی و ضعف مسؤولان مختلف به ضعف و ناکارآمدی نظام اسلامی از شگردهای دشمنان برای کاهش مشارکت عنوان کرد.

وی، عملیات سنگین تحریف رسانه‌ای برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم مردم علیه نظام، تلاش برای هراس افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی و القای تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیداهای انقلابی، انتشار و بازنشر سریع و پرحجم نظرسنجی‌های جهت دار با هدف القای ناامیدی جبهه انقلابی و به چالش کشیدن ساختار انتخابات و فرایند انتخابات با تمرکز در تهاجم به شورای نگهبان از دیگر ترفندهای دشمنان برای کاهش مشارکت است.

امام جمعه ادامه داد: به واسطه القائات دشمن می‌طلبد آحاد مردم، تک تک مردم را به حضور حداکثری و مشارکت عالمانه به انتخابات دعوت کنند و خانه‌های خود را تبدیل به ستاد انتخاباتی کرده و آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: از دیدگاه رهبر انقلاب، مساله مهم، جهاد عمومی، مایه‏ آبروی نظام، خنثی کننده‏ نیت‌های شوم آمریکا و صهیونیسم، مایه برکت و تحول‏آفرین، مایه قدرت ایران، مصونیت‏بخش در برابر دشمن توصیف شده است.

وی گفت: هر چه میزان مشارکت کنندگان افزایش یابد حتی اگر دلبسته اسلام و انقلاب و رهبری نباشند و تنها به ایران علاقه داشته باشند، لازم است در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه افزود: انتخابات وظیفه شرعی، انقلابی و ملی است و هرکس به یک عنصر از عناصر سه گانه هم اعتقاد داشته باشد باید پای صندوق رأی بیاید، ضمن اینکه رأی دادن احقاق حق مدنی فرد و جامعه نیز است.

کد خبر 6150832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha