۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

مشارکت ۸۰۰۰ محافظ گیلانی در صیانت از انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت ۸۰۰۰ محافظ گیلانی در صیانت از انتخابات ریاست جمهوری

رشت - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان از مشارکت ۸۰۰۰ محافظ در صیانت از انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و گفت: صیانت از انتخابات و آرای مردم در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهاشم حسینی بعد از ظهر جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست‌های هماهنگی با کمیته‌های تخصصی پیرامون برگزاری انتخابات در آخرین لحظه قبل از شروع انتخابات در گیلان ادامه پیدا کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان از مشارکت ۸ هزار محافظ صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و اضافه کرد: در برگزاری این انتخابات ۸ هزار ناظر و ۱۵ هزار عضو شعبه فعال و هزار و ۵۵۰ عضو ذخیره هستند.

حسینی با اشاره به ۲ هزار ۶۸۸ شعبه شهری و روستایی اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۹ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه سیار است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات بر بسیاری از تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی جوامع مردم‌سالار تأثیرگذار است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان از رصد ۳۰۰ بازرس در انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری این استان خبر داد و اضافه کرد: امنیت و صیانت از انتخابات مورد تاکید است.

حسینی با بیان اینکه نقش مردم در سرنوشت خویش در نظام اسلامی برجسته است، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات در واقع عینیت بخشی به مردم سالاری دینی و حکم رانی بر پایه مردم است.

به گفته وی، مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود که حفظ و تقویت آن وظیفه‌ای مهم است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت آرا و تلاش بر حفظ آرامش انتخابات و جلوگیری از هرگونه روزنه برای شایعه سازی اضافه کرد: صیانت از انتخابات و آرای مردم در اولویت قرار دارد.

کد خبر 6150841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha