۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴

امام جمعه مهدیشهر:

انتخاب اصلح در کنار مشارکت اهمیت دارد/ضرورت حضور حداکثری مردم

انتخاب اصلح در کنار مشارکت اهمیت دارد/ضرورت حضور حداکثری مردم

مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر مشارکت در کنار انتخاب اصلح را دو رویکرد مهم دانست که باید در انتخابات رعایت شود، گفت: انتخاب اصلح همانقدر که مشارکت اهمیت دارد، مهم و سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در مصلای نماز جمعه ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به استقبال مردم از انتخابات بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز روز تردید نیست.

وی با بیان اینکه کسی امروز نباید تردید کند که در انتخابات شرکت داشته باشد یا خیر؟ افزود: کسانی که رأی داده اند حتماً از دوستان و آشنایان خود بخواهند که در انتخابات مشارکت داشته باشند.

امام جمعه مهدیشهر ضمن بیان اینکه به میزانی که مشارکت بالا می‌رود، دوام و عزت و مقبولیت نظام اسلامی ایران ارزش پیدا می‌کند، گفت: عزت ایران اسلامی امروز در دنیا همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان کردند، بستگی به حضور مردم دارد.

بارانی با بیان اینکه مردم مسئله حضور در آزمون مهم سیاسی را جدی گرفته و در انتخابات شرکت کنند، ابراز کرد: مردم نباید تردید داشته باشند زیرا برای اثبات صداقت جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم لازم و واجب است.

وی با بیان اینکه در کنار مشارکت بالا، می‌بایست انتخاب اصلح را نیز مد نظر قرار داد، افزود: اصلح در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بیان شده که از جمله آن می‌توان به احساس مسئولیت و تدین و امانت داری اشاره کرد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه فرد اصلح کسی است که صداقت داشته باشد، ادامه داد: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید برای ریشه کن کردن فقر و فساد عزم جدی داشته باشد.

کد خبر 6150853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha